Gå till innehåll

InMedSåsen@SvS


Såsen1491911744

Recommended Posts

  • Svars 326
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nyss spelat en session.. Tycker verkligen att jag spelade riktigt fin poker men va fan gör det.. Va ner 1400 som mest efter att b.la torskat 700 spänn med AJs mot K10 på brädan KQ10 med 2 i min färg, river ännu en 10a obv. Har en del händer jag gärna skulle vilja posta men HM tuggar fast sig precis vid launchen.. Någon som vet hur man löser det? Tacka fan för att table manager funkar iaf. Slutar ner 300 som jag trottsallt får va nöjd med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger något i det du säger.. tror nästan inte att jag upplevt en riktig downswing, den längsta back perioden har väl varit kring 10 dagar sen ja började på svs.

 

Har noterat en 30bi downswing på svs, och då kan jag lova att jag inte ens närmar mig den övrehalvan på forumet. Så inte läge att klaga än. Och som någon sa, downswings är något man skapar mentalt, varje hand är en ny individuell hand som skiter fullständigt i hur det har gått i de föregående.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back 2k över 42k händer och 16, 200 bb inköp under EV för månaden...så du bör nog inte klaga hörru....

 

Ja nån ska ju givetvis vara värst ;-) Men faktumet över att man tappat en halv jävla årslön över en helg (lönehelg dessutom) gör mig faktist jävligt tiltad. Detta låter obv mer än vad det är men tja, jag får vanligtvis 1000 spänn i månaden så att tappa 6k över en helg känns fan inte fint.

 

 

Avslutade nyss en session.. Låg upp 800 och när man bockat i "Avsluta efter denna hand" på samtliga bord, plockar KK på ett o 44 på ett annat. Kungarna får jag in pre mot AK som drar stegen, 4orna floppar jag set o får in de mot AA på 42K turn 5 river 3 obv o därmed blir det ännu en backsession på 200 istället. 7e raka back sessionen.

 

Känns jävligt fel o whina när det hursomhelst blir en rekordmånad men var delvis därför jag skapade dbn också.. För att just kunna whina. Står förnärvarande på typ 13-14k för månaden så enligt mina beräkningar är jag atm +-0 sen jag startade DBn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...