Gå till innehåll

InMedSåsen@SvS


Såsen1491911744

Recommended Posts

  • Svars 326
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker det är bra att du håller dig kvar på /1 istället för o lyda majoritetens råd att gå upp i nivå. Det är väldigt värt att nöta in rutin och förståelse för spelet i allmänhet (antar att du inte är allt för erfaren spelare), samt vara överrullad för nivån i fråga är ju inte heller helt fel, då det underlättar när du ska gå upp permanent / skotta. Ta dig upp i nivå när du känner dig riktigt säker i ditt spel och har en rulle som tål några back sessions. (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag är bara glad att spelare som vinner 100+ BI/mån stannar på nano. Kan för mitt liv inte förstå det dock. Jag tycker liksom jag är brm-nit som generellt sett vill ha 50st 100bb BI.

 

50x 100bb BI är väl mer standard, inte nit iaf. själv kör jag med cirkus 90-100x 200bb bi, sjukt nittigt! man klarar sig ju garanterat med mycket mindre men personligen så blir jag mycket mindre tiltad när jag spelar för sån liten del av rullen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är bra att du håller dig kvar på /1 istället för o lyda majoritetens råd att gå upp i nivå. Det är väldigt värt att nöta in rutin och förståelse för spelet i allmänhet (antar att du inte är allt för erfaren spelare), samt vara överrullad för nivån i fråga är ju inte heller helt fel, då det underlättar när du ska gå upp permanent / skotta. Ta dig upp i nivå när du känner dig riktigt säker i ditt spel och har en rulle som tål några back sessions. (:

 

+1 Mycket bra skrivet speccan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag är bara glad att spelare som vinner 100+ BI/mån stannar på nano. Kan för mitt liv inte förstå det dock. Jag tycker liksom jag är brm-nit som generellt sett vill ha 50st 100bb BI.

 

Kunde väl knappast sagt det bättre själv. Givetvis lär man väl fan gå upp iallafal en gång om året. Vet flera stycken 05/1 regs som suttit där i flera år (edit. syftade du på mig där?)

 

Jävligt skön afton vid bordet iallafal. Efter 7 stycken blodröda dagar fick man äntligen plussa för första gången i December. Hoppas på en skön avslutning för året. Står just nu för -4k för månaden så finns ju tid kvar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att lasta några hundra på Brynäs ikväll mot Djurgårn. Fan Djurgården är ju ett riktigt kris lag just nu så 2.8 på Brynäs lockar ju. Någon djurgårdare med insyn??

 

Hade Honken vaktat kassen hade de varit ett givet bet men Svedberg är ju så jävla dålig och mtp att jag inte kan hitta en aktuell trupp så vetefan!

 

 

edit: Lutar åt att honken står så lastade.. Sjukt nog att SvS faktist står för bästa oddset på marknaden. 2.60 ser jag helt klart som ett överodds så det spelas =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höll på att bli en riktig jävla misär grind ett tag.. Låg 2k ner halvvägs in i sessionen men hämtade upp det till plus. Jävligt nöjd. Mindre nöjd med Brynäs insats idag.. Hoppas iaf att dom slutar top4 i tabellen.

 

Graf för dagen. fin volym iaf! http://imageshack.us/photo/my-images/84/grinddddd.jpg/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja såsen!

 

+3000

 

Du kom in på ett bord jag lirade på häromdagen, 1/2 tror jag det var.

 

Första handen allin med 400. Förlorade mot Pippo tror jag det var.. ganska hårt :( allin preflop, AA mot förmodligen KK som du hade. :P

 

Stämmer bra det... Vill minnas att jag aldrig spelat mot honom förrut samt att det var BvsB? Svårt att lägga KK pre när man inte har några reads iallafal..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönaste jävla sessionen på länge. 1.3k+ på drygt 1.5h. Frågan är ju bara hur fan man ska hitta motivation när det går bra? Ska obv fortsätta om en halvtimme typ men i vanliga fall så när man haft en bra session så blir man så jävla lat, o när de går tungt sitter man uppe hela jävla nätterna o täpper igen hålen (läs igår).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönaste jävla sessionen på länge. 1.3k+ på drygt 1.5h. Frågan är ju bara hur fan man ska hitta motivation när det går bra? Ska obv fortsätta om en halvtimme typ men i vanliga fall så när man haft en bra session så blir man så jävla lat, o när de går tungt sitter man uppe hela jävla nätterna o täpper igen hålen (läs igår).

 

Orka bli lat för några buyins. Det är ju inga stora summor för dig det där, inte ens en halv årslön. Alternativt så slutar du kolla resultatet under sessionens gång så slipper du problematiken helt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...