LEEWO Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 Oj trodde inte Bendo var så stor favorit hos oddsmakarna. Jag har ett svagt minne av att han bara var svag favorit när matchen bokades men jag kanske kom ihåg fel? Jag spelade singlar med JDS, Semerzier och Garza. Dubblade även Sem och JDS. Av ren tristess slängde jag även in en tia på att Damarquez mot Harvison stannar innan 1½ rond Bendo fanns för mellan 1.4-1.6 förut, så du hade rätt. Du har ingen dubbel eller något med Bendo? Hur ser du på ett över/under 2.5r bet på main? Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Bendo fanns för mellan 1.4-1.6 förut, så du hade rätt. Du har ingen dubbel eller något med Bendo? Hur ser du på ett över/under 2.5r bet på main? Nä jag hade fel Trodde det var runt 1.85 i början. Tyckte oddset var för dåligt på Bendo. Om jag vore tvungen att betta på den matchen hade jag tagit Guida till det oddset men jag skippade den. Visst känns det som main kommer ta slut under 2.5 men oddset var väl uruselt på det med? Citera
LEEWO Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 Nä jag hade fel Trodde det var runt 1.85 i början. Tyckte oddset var för dåligt på Bendo. Om jag vore tvungen att betta på den matchen hade jag tagit Guida till det oddset men jag skippade den. Visst känns det som main kommer ta slut under 2.5 men oddset var väl uruselt på det med? 1.6-7 finns väl ute för under 2.5. Känns inte så värst bra. Över fanns för 2.0-2.20. Förövrigt fanns tko-ko-disc 3.25 för JDS. Skulle nästan ha tagit den. Men kan ju hända att JDS kommer att ligga på backen i 5 rundor och sätter en sub. Bra stream/länk till prelims? Facebook Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Tur man glömde in och betta tidigare för jag trodde inte Bruce Leeroy skulle ha en chans mot Escovedo Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Semerzier-Peralta borde VERKLIGEN bli en no contest!! Vet att det går att ändra sånt i efterhand ibland. Blir ett bet på en sån match voidat? Citera
LEEWO Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 Semerzier-Peralta borde VERKLIGEN bli en no contest!! Vet att det går att ändra sånt i efterhand ibland. Blir ett bet på en sån match voidat? Vet faktiskt inte hur det blir. Det var ju en självklar headbutt iaf. Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Vet faktiskt inte hur det blir. Det var ju en självklar headbutt iaf. Mm trist för Sem med. Hade det 1-1 i ronder men jag trodde Sem skulle springa iväg med det i tredje... Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Mm trist för Sem med. Hade det 1-1 i ronder men jag trodde Sem skulle springa iväg med det i tredje... Mjo. Får han gå och protestera vid athletic commission i kalifornien eller hur går det till? Om han nu lyckas vända det till en nc får du då tillbaka pengarna ifrån dubbeln? Hur länge sitter tex expekt och väntar på något sådant? Väldigt tråkigt om du inte får tillbaka pengarna om det blir nc av det hela. Citera
adlig Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Kommer inte få pengarna tillbaka om de blir nc i efterhand är jag rätt säker på. damarques var grym asså fint bet meta! fick du för odds? Citera
Metaddict Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Mjo. Får han gå och protestera vid athletic commission i kalifornien eller hur går det till? Om han nu lyckas vända det till en nc får du då tillbaka pengarna ifrån dubbeln? Hur länge sitter tex expekt och väntar på något sådant? Väldigt tråkigt om du inte får tillbaka pengarna om det blir nc av det hela. Kommer inte få pengarna tillbaka om de blir nc i efterhand är jag rätt säker på.damarques var grym asså fint bet meta! fick du för odds? Ja processen är att man klagar hos AC. Oliveira mot Lentz för ett antal månader sen blev ju ändrad till NC i efterhand hos AC. Oli skakade Lentz med ett otillåtet knä när Lentz var nere och fick genom det slutligen in en submission. Idag var det ju också en otillåten "teknik" som skakade Sem och ledde till ett slut på matchen. I mina ögon är allt annat än ändring till NC i efterhand en grav orättvisa. Tyvärr enligt adlig får man inte pengarna tillbaka ändå men det kommer jag kolla upp då. För jag har ju även en dubbel med JDS som hade gett 4x pengarna nästan om den nu går in... Mm synd Damarquesmatchen var mitt minsta bet Var runt 2.1 gånger pengarna. Kändes som ett spelbart odds obv men nu känner man sig ju som ett geni när den tog slut på 90 sekunder Citera
Metaddict Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Hittade inte på expekt men snabb googling gav "If a fight is declared a 'no contest' then all bets will be void" från Betfair. Så håll tummarna Och heja Garza! Flying triangle go go! Citera
Kakmonstret Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 cain kommer krossa era hjärtan. Tyvärr grabbar. Cain är fedor 2.0. Det gör inget att han är lite fet. Citera
Metaddict Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 cain kommer krossa era hjärtan. Tyvärr grabbar. Cain är fedor 2.0. Det gör inget att han är lite fet. Möjligt han vinner såklart men förutom att han var lite småtjock nu är han ju raka motsatsen till Fedor Citera
Kakmonstret Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 nja båda är degiga pojkar med ett oerhört lugn över sig. skillnaden är väl att cain faktiskt kan brottas också, och har lite tightare boxning. Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Grym jävla fight! edit; Där satt den. Benson!!! Citera
Metaddict Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Grym jävla fight! edit; Där satt den. Benson!!! Bendo har ALDRIG tråkiga matcher. En av mina absoluta favoritfighters och jag tror han tar bältet av Edgar med! Nu ska man bara hitta vettig stream till den semiintressanta matchen som komemr Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Bendo har ALDRIG tråkiga matcher. En av mina absoluta favoritfighters och jag tror han tar bältet av Edgar med! Nu ska man bara hitta vettig stream till den semiintressanta matchen som komemr Mjo, Frankie Edgar kommer ha det svårt:-D . Citera
Metaddict Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Mjo, Frankie Edgar kommer ha det svårt:-D . Men VAFAN dem har ju sagt om och om igen att dem inte ska visa mer än main event. Varför i helvete visar dem Guida-Bendo nu då Mm har du nån annan stream än den på viptv så kan jag ta den med. Om inte den är bra vetifan om jag pallar faktiskt...får hålla mig borta från surfande helt imorrn istället isf och se den så fort jag kan. Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Men VAFAN dem har ju sagt om och om igen att dem inte ska visa mer än main event. Varför i helvete visar dem Guida-Bendo nu då Mm har du nån annan stream än den på viptv så kan jag ta den med. Konstigt. Main ska väl börja just nu? Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Den här är bra http://www.firstrowsports.tv/watch/91622/1/watch-ufc-:-velasquez-vs-dos-santos.html Citera
Metaddict Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Den här är bra http://www.firstrowsports.tv/watch/91622/1/watch-ufc-:-velasquez-vs-dos-santos.html Hm den är nog amerikansk, min engelsk. Så tror jag det är och att dem visar GuidaBendo på den engelska kanalen istället för USAs försnackskit. Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 taggad till max!!!! Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 http://www.billystreams.com/index2.php mkt bättre stream! Citera
LEEWO Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees Citera
Recommended Posts