Gå till innehåll

wahlen1!


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 531
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

om han är inne och gräver i varje pott hur kan du då vara 90% säker på underpar :S

 

för har man spelat några timmar kan man väl se det? Vad annars synar han in sig med, han spelar ju annorlunda varje pott, limp med småpar och connecters osv, raise med stora par osv. Läste ju han och hade rätt. Varför kan man inte få ha det nu heller? :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för har man spelat några timmar kan man väl se det? Vad annars synar han in sig med, han spelar ju annorlunda varje pott, limp med småpar och connecters osv, raise med stora par osv. Läste ju han och hade rätt. Varför kan man inte få ha det nu heller? :/

 

Brukar bara ta några minuter för mig innan jag vet vad alla har. Långsam du är wahlen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern går ganska kass, på svs har jag cashat ut lite så har typ en 2,5k kvar eller något. Lite julklappspengar och då har såklart riggen slagit in, men det vänder väl snart :) På ongame springer jag som vanligt kass, är 8 inköp under ev men sånt som händer:) Snart har jag mycket tid för poker och bli bättre så det är skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ofta bluffar dom river med missat drag, eller ?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

SB ($242)

BB ($441)

CO ($308)

Hero ($886)

 

Dealt to Hero K:heart: Q:diamond:

 

fold, CO calls $2, Hero raises to $8, SB calls $6, CO calls $6

 

FLOP ($24) K:club: Q:spade: 5:club:

 

Hero checks, SB checks, CO bets $12, Hero raises to $48, SB folds, CO calls $36

 

TURN ($120) K:club: Q:spade: 5:club: 6:diamond:

 

Hero bets $90, CO calls $90

 

RIVER ($300) K:club: Q:spade: 5:club: 6:diamond: 6:heart:

 

Hero checks, CO bets $162 (AI), Hero calls $162

 

CO shows A:club: 6:club:

(Pre 60%, Flop 32.8%, Turn 29.5%)

 

Hero shows K:heart: Q:diamond:

(Pre 40%, Flop 67.2%, Turn 70.5%)

 

CO wins $609

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker är kul, har börjat spela lite mer omaha, men vet inte hur det går, på bet24 går det värdelöst med allt, 14 inköp under ev osvosv, inget fungerar. Men det vänder väl :) På svs fungerar det. Har knappt spelat så är väl egentligen inte mycket att säga. Blir ju lite mindre spel nu när man jobbar osv men sen typ i början av februari kommer jag börja lira mycket då man blivit bra efter operationen. Så då får man börja om lite med pokern.

 

Kommer ju även börja lira mer live så förhoppningsvis kan man bygga en liten rulle där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 1k på pokerstars för att slaska lite nl5 omaha! Lika bra lära sig lira skitet där, lite lättare att multitabla också, blir väl 12 nl5$ omaha och kanske någon microturre. behöver få upp självförtroendet igen och kanske kan skita i nlhe då jag bara torskar ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 1k på pokerstars för att slaska lite nl5 omaha! Lika bra lära sig lira skitet där, lite lättare att multitabla också, blir väl 12 nl5$ omaha och kanske någon microturre. behöver få upp självförtroendet igen och kanske kan skita i nlhe då jag bara torskar ändå :)

 

Det ska va grymt bra att spela 12 bord när man ska lära sig ett spel har jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...