Gå till innehåll

wahlen1!


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 531
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyckte denna handen var rolig inatt.

 

Mot en 58/1/0% Han hade ju garanterat något därför små bet

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

BB ($564)

Hero ($1,080)

UTG ($1,351)

UTG+1 ($1,027)

CO ($99.06)

 

BB posts (SB) $2

 

Dealt to Hero 5:diamond: 3:diamond:

 

fold, fold, fold, BB calls $2, Hero raises to $12, BB calls $8

 

FLOP ($24) 3:heart: 5:club: 3:spade:

 

BB checks, Hero bets $12, BB raises to $36, Hero calls $24

 

TURN ($96) 3:heart: 5:club: 3:spade: 4:heart:

 

BB checks, Hero bets $28, BB raises to $92, Hero raises to $232, BB calls $140

 

RIVER ($560) 3:heart: 5:club: 3:spade: 4:heart: 8:club:

 

BB checks, Hero bets $288, BB calls $284 (AI)

 

Hero shows 5:diamond: 3:diamond:

 

Hero wins $1,113

 

 

-------------------------------------

 

Kan ju aldrig folda här :)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($519)

BB ($229)

Hero ($708)

CO ($302)

BTN ($401)

 

Dealt to Hero 8:diamond: 7:diamond:

 

Hero raises to $7, fold, fold, SB raises to $23, fold, Hero calls $16

 

FLOP ($48) 9:club: J:diamond: T:diamond:

 

SB bets $36, Hero raises to $126, SB calls $90

 

TURN ($300) 9:club: J:diamond: T:diamond: 7:spade:

 

SB checks, Hero bets $225, SB raises to $370 (AI), Hero calls $145

 

RIVER ($1,041) 9:club: J:diamond: T:diamond: 7:spade: 4:diamond:

 

Hero shows 8:diamond: 7:diamond:

(Pre 40%, Flop 36.6%, Turn 20.5%)

 

SB shows Q:club: K:spade:

(Pre 60%, Flop 63.4%, Turn 79.5%)

 

Hero wins $1,026

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dark Star right ? tror vi möts endel, om så är fallet, en fråga bara, har du spelat länge? dömma av hh:s, ditt snack och diverse verkar du inte vara vassaste kniven i lådan sas (no offence), men varför spelar du inte typ /2 tills du känner dig väldigt säker på ditt spel? anyhow, menar absolut inget illa och gl vid borden : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dark Star right ? tror vi möts endel, om så är fallet, en fråga bara, har du spelat länge? dömma av hh:s, ditt snack och diverse verkar du inte vara vassaste kniven i lådan sas (no offence), men varför spelar du inte typ /2 tills du känner dig väldigt säker på ditt spel? anyhow, menar absolut inget illa och gl vid borden : )

 

För att svs är en skojrulle :) Satte in 500kr för nån vecka sen och har 8k, så kör mest 1/2 men ibland 2/4 också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dark Star right ? tror vi möts endel, om så är fallet, en fråga bara, har du spelat länge? dömma av hh:s, ditt snack och diverse verkar du inte vara vassaste kniven i lådan sas (no offence), men varför spelar du inte typ /2 tills du känner dig väldigt säker på ditt spel? anyhow, menar absolut inget illa och gl vid borden : )

 

Hur kan du inte mena något illa när du säger att han inte verkar vara den vassaste kniven i lådan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ni säger är alltså att eftersom jag kritiserar / ifrågasätter hans pokerkunskaper innebär det per automatik att jag har för avsikt att trycka ner han? doesn't make sense, at all. Om det inte va självklart va det nämligen endast det jag syfta på när jag uttryckte att han inte verkar vara den vassaste kniven i lådan. Sen så saknar jag någon större grund för mina tankar därav jag helt enkelt fråga, och om något så ville jag agera hjälpsam.

 

Vad är det med folk o deras jävla black&white vision, let me get this straight, allt är inte svart och vitt, världen har sjukligt många nyanser, och det ena utesluter inte det andra PER AUTOMATIK. Om folk bara kunde sluta vara så vidrigt jävla pk så hade jag inte behövt ens slänga in en ursäkt för min formulering.

 

Värt att tilläga är att jag inte söker nån form av beef, blir bara frustrerad över det här tankesättet som ni praktiserar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ni säger är alltså att eftersom jag kritiserar / ifrågasätter hans pokerkunskaper innebär det per automatik att jag har för avsikt att trycka ner han? doesn't make sense, at all. Om det inte va självklart va det nämligen endast det jag syfta på när jag uttryckte att han inte verkar vara den vassaste kniven i lådan. Sen så saknar jag någon större grund för mina tankar därav jag helt enkelt fråga, och om något så ville jag agera hjälpsam.

 

Vad är det med folk o deras jävla black&white vision, let me get this straight, allt är inte svart och vitt, världen har sjukligt många nyanser, och det ena utesluter inte det andra PER AUTOMATIK. Om folk bara kunde sluta vara så vidrigt jävla pk så hade jag inte behövt ens slänga in en ursäkt för min formulering.

 

Värt att tilläga är att jag inte söker nån form av beef, blir bara frustrerad över det här tankesättet som ni praktiserar.

 

nvm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte lägga mig i diskussionen något djupare men är väl inte direkt så att man måste vara skarpaste kniven i lådan för att vinna på /4 =)

 

Tror han är sur för jag har tagit 400kr från honom :) Förstår inte riktigt varför man behöver säga något sånt ändå. Lite det som är saken, bara för man inte tycker om någon spel så betyder inte det att man inte är vass ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha så sjukt, hittade min gamla ipod nano 4gb som jag har haft i lådan för den var sönder. Tänkte kasta den men skulle först testa testa ladda den om den nu skulle fungera, och såklart gör den det, fungerar klockrent. Förstår inte varför den legat där nergrävt i 2 år :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha så sjukt, hittade min gamla ipod nano 4gb som jag har haft i lådan för den var sönder. Tänkte kasta den men skulle först testa testa ladda den om den nu skulle fungera, och såklart gör den det, fungerar klockrent. Förstår inte varför den legat där nergrävt i 2 år :D

 

Hahaha sick! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha så sjukt, hittade min gamla ipod nano 4gb som jag har haft i lådan för den var sönder. Tänkte kasta den men skulle först testa testa ladda den om den nu skulle fungera, och såklart gör den det, fungerar klockrent. Förstår inte varför den legat där nergrävt i 2 år :D

 

Dude, get an Iphone 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...