Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har fortfarande inte orkat ladda upp bilder eller kladda ner massa historier från resan, så jag låter helt enkelt en bild få summera det hela.

Sen kan de som vill läsa om resan och kolla fler bilder helt enkelt gå in på resedagboken och läsa där... Vet inte varför jag inte la upp en länk till den direkt.

Bilden är iallafall tagen från vår bungalow på Malapascua, en fantastisk liten ö i Filippinerna kanske mest känd för sin grymma dykning och sina treasure sharks.

Vem av killarna jag är får ni själva lista ut, en ledtråd är att jag inte har den grövsta skäggväxten... Och ja, vi hade någon dum deal om att man inte fick raka sig.

 

http://www.resdagboken.se/karta/?s=antesebbejocke

 

11920121144165aea.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

34 mtts utan cashingz

 

Gick igenom mina händer och kollade pokerstove. I mina 34 no cash mtts har jag haft 20 st ca 70/30 nyckelpotts allins till min fördel som jag bustat på. Jag ska vinna 7 av 10 av dessa allins men har alltså loosat 20 st i rad. Är man kung så är man!

 

Cg går bra dock:)

 

Edit; 19st sits, inte 20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sk%C3%A4rmavbild-2011-10-06-kl.-17.16.56.png

 

 

Så fungerar det

De aktiva substanserna går in i blodomloppet och dämpar på ett naturligt sätt aptiten. Samtidigt så blir smaklökarna behagligt okänsliggjorda av en fysisk ört. Detta skickar ett meddelande till hjärnan som dämpar aptiten, utan att påverka det centrala nervsystemet.

 

 

 

http://dietspray.nu/

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga, för jag har sälv ingen aning. När folk säger att ens barn är söt, typ "hej hej är du än snäll flicka? åh gud vad söt hon är." Vad ska jag säga? Jag brukade säga tack. Idag sa jag haha mm. Jag tycker sånna situationer är jättejobbiga, för jag vet inte hur jag ska agera. Vidare känner jag inte ens dessa personer. Varför måste dom kommentera? Kan dom inte bara stå stilla och hålla käften i kön som normala människor? Jag skulle aldrig på distans börja gulla med någon annans barn för att sedan lägga en kommentar om hur söt h*n är. Likadant i hissen här hemma. Folk kan inte vara tysta. Att hälsa på varandra är ju okej men att prata om att tomtebloss är farligare än vad man tidigare trott är bara konstigt. Och såklart, säger man hejdå när man går ut ur hissen? Nej.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga, för jag har sälv ingen aning. När folk säger att ens barn är söt, typ "hej hej är du än snäll flicka? åh gud vad söt hon är." Vad ska jag säga? Jag brukade säga tack. Idag sa jag haha mm. Jag tycker sånna situationer är jättejobbiga, för jag vet inte hur jag ska agera. Vidare känner jag inte ens dessa personer. Varför måste dom kommentera? Kan dom inte bara stå stilla och hålla käften i kön som normala människor? Jag skulle aldrig på distans börja gulla med någon annans barn för att sedan lägga en kommentar om hur söt h*n är. Likadant i hissen här hemma. Folk kan inte vara tysta. Att hälsa på varandra är ju okej men att prata om att tomtebloss är farligare än vad man tidigare trott är bara konstigt. Och såklart, säger man hejdå när man går ut ur hissen? Nej.....

 

finns bara ett svar: trolla.

 

"åhhh vad söt hon är!"

 

-ae är hon inte lite tjock?

 

a) "men vad säger du??"

-tjock, tjock tjock!

 

b) "..."

-är du pappas lilla tjockis? är du det? ska vi sätta dig på diet?

 

 

osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns bara ett svar: trolla.

 

"åhhh vad söt hon är!"

 

-ae är hon inte lite tjock?

 

a) "men vad säger du??"

-tjock, tjock tjock!

 

b) "..."

-är du pappas lilla tjockis? är du det? ska vi sätta dig på diet?

 

 

osv

 

Och då slutar de förhoppningsvis med att gulla med andras barn också!

 

Genialt:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ganska spelsugen ikväll men eftersom vi just nu bara är undertecknad på min avdelning då den andra sade upp sig och jag nu får jobba för två så fick jag prioritera det och får väl göra det ett tag framåt.

 

Ska försöka klämma in lite spel här och var, men då får det nog bli nån prioriterad grindstuga. Sitta hemma själv och gnida på micro när man kan jobba och dra in betydligt mer per timme känns mer lockande.

 

By the way så blir det nog bokning av USA-äventyr i september denna veckan.

 

Under 3 veckor så ska Los Angeles, Las Vegas, San Francisco och New York avhandlas.

 

Läge att passa på nu innan man ska bli vuxen och köpa hus och skaffa ungar och sånt. Fint ska det bli i vilket fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...