Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Är och liveslaskar. Pushar 88 med 10BB och snubben som limpat UTG steker ihjäl sig och säger: - Jag får kolla...

AK sooted, vart e världen på väg.

Kung på bordet obv

Postad
Man förstör inte whisky med cola...

Min tanke också. Testade iaf, smakar bara avslagen cola och jd. Vet inte om det var just min burk som var avsalgen eller om alla smakar så. Inte jag köper själv iaf.:-)

Postad

Random Fi... Åsikter?

Callar in mig pre då jag förväntar mig två callers på SB o BB men så blev det inte. Borde jag shovat floppen? FD hjälper ju inte mig mot det som slår mig

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

BB ($251)

($357)

UTG ($367)

Hero ($313)

CO ($194)

BB posts (SB) $0.50

Dealt to Hero A:diamond: 4:diamond:

UTG raises to $3.50, Hero calls $3.50, fold, fold, calls $2.50

FLOP ($11) T:diamond: 4:club: 4:heart:

checks, UTG bets $8.25, Hero calls $8.25, folds

TURN ($27.50) T:diamond: 4:club: 4:heart: 8:diamond:

UTG bets $21, Hero raises to $55, UTG raises to $123, Hero raises to $301 (AI), UTG calls $178

Postad
Random Fi... Åsikter?

Callar in mig pre då jag förväntar mig två callers på SB o BB men så blev det inte. Borde jag shovat floppen? FD hjälper ju inte mig mot det som slår mig

NL Holdem $1(BB) Boss

BB ($251)

($357)

UTG ($367)

Hero ($313)

CO ($194)

BB posts (SB) $0.50

UTG bets $21, Hero raises to $55, UTG raises to $123, Hero raises to $301 (AI), UTG calls $178

Bara att dega, du kommer få syn av så mycket som du slår. Massa pockets, 10or, drag av alla dess slag. Då och då sitter han ju på super nutz men vi vill ha betalt här. Kan nog syna en hel del turns och slå om dom flesta rivrarna också.

Postad
Random Fi... Åsikter?

NL Holdem $1(BB) Boss

BB ($251)

($357)

UTG ($367)

Hero ($313)

CO ($194)

BB posts (SB) $0.50

Varför skulle du shova floppen? För jag antar att du, liksom alla andra, använder "shove" som definition för allin.

Postad
Varför skulle du shova floppen? För jag antar att du, liksom alla andra, använder "shove" som definition för allin.

givetvis menade jag att försöka få in det på flopp och inte shova...

Oavsett visade han 1010 såklart.

Orka ligga lillback efter 9k händer på micro, verkligen motiverad att grinda vidare atm :rolleyes:

Postad
När du 4betar allin på turn där så ger du han möjlighet att spela perfekt, det vill vi inte. Syna bara hans 3bet och syna shove på river istället, då behåller du hans sämre värdehänder samt hans ninjabluffar.

Tycker spelet hela vägen ger bort vår hand. Syn flopp o raise turn är nästan uteslutande 4:a i vår hand. Ska vi få fi att begå misstag tror jag det är bättre att raisa flopp för att få in det mot överpar. Oftare en tia/bluff i vår range om vi raisar flopp imo. Skulle fi då välja att slå om igen kan man diskutera att bara syna för att sen få in allt på turn. Vi kommer ju trotts allt aldrig gå på flopp med sämre än en fyra. Trotts allt väldigt djup stackat.

Att vi dessutom spelar på den lägsta nivån på SVS gör det ännu mer lägligt att trycka till redan på flopp då väldigt många spelar helt utan fold knapp! Oavsett nivå o motstånd tror jag tyvärr att vi går bust här var gång i vilket fall.

Tycker att Anteeees linje är bra mot ultra aggro tycker min är bra mot ultra fisken. Vilket de flesta på nivån är. Borträknat Anteeee då som är medlem i Team Bustgatan och därför är givet PRO och också givet åker på de sjukaste beatsen någonsin!

Postad
Tycker spelet hela vägen ger bort vår hand. Syn flopp o raise turn är nästan uteslutande 4:a i vår hand. Ska vi få fi att begå misstag tror jag det är bättre att raisa flopp för att få in det mot överpar. Oftare en tia/bluff i vår range om vi raisar flopp imo. Skulle fi då välja att slå om igen kan man diskutera att bara syna för att sen få in allt på turn. Vi kommer ju trotts allt aldrig gå på flopp med sämre än en fyra. Trotts allt väldigt djup stackat.

Att vi dessutom spelar på den lägsta nivån på SVS gör det ännu mer lägligt att trycka till redan på flopp då väldigt många spelar helt utan fold knapp! Oavsett nivå o motstånd tror jag tyvärr att vi går bust här var gång i vilket fall.

Tycker att Anteeees linje är bra mot ultra aggro tycker min är bra mot ultra fisken. Vilket de flesta på nivån är. Borträknat Anteeee då som är medlem i Team Bustgatan och därför är givet PRO och också givet åker på de sjukaste beatsen någonsin!

Du inser väl hur liten del av FIs UTG-range som är ett överpar va?

Postad
Du inser väl hur liten del av FIs UTG-range som är ett överpar va?

Det finns väl också en hel del ninjabluffar som vevar en gång till om man slår om han direkt på flopp.

Jag hade inte 4-betat turn heller, men gillar omslag direkt på flopp med.