Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
vadå "klarat" en bana genom att ta en stjärna? ;D

är rankad 1098 nu btw.. tagit 214 utav 234 möjliga stjärnor

Har du klarat Dragon's Teeth övht själv då? :roll:

[brag]

Nä men igår klarade jag tre stjärnor på Possible Mission, tre stjärnor på Joker Cat III på 38 sekunder (!), samt tre stjärnor på Joker Baron III som öppnas efter 3 stjärnor på alla banor på Hard.

Belönades med att för första gången knäcka topp 200. Numera ligger jag 188a av knappt en halv miljon användare.

[/brag]

Postad
Lite koffein då och då eller en dos på morgonen lär du inte märka av övht rent förbränningsmässigt eller så. Men för att slippa bli beroende och behöva öka dosen hela tiden kan det ju vara en tanke att bara använda det när du är extra trött.
ja, tänkte ta en kopp på morgonen, har en tendens att somna i vilken ställning som helst när jag käkat frukost annars.

Gräs!
Om inte annat så kommer det bli oerhört svårt att hålla sig ifrån alla jävla godsaker som finns då.

Om du har något som motbevisar king_grub får du gärna visa det.
Yea deff kungen

Har nyss bakat oopsies eller vad dom heter, ett slags bröd med väldigt lite kolhydrater. Skjutsade nyss in dem i ugnen, de ser förjävliga ut.

Postad
Har du klarat Dragon's Teeth övht själv då? :roll:

[brag]

Nä men igår klarade jag tre stjärnor på Possible Mission, tre stjärnor på Joker Cat III på 38 sekunder (!), samt tre stjärnor på Joker Baron III som öppnas efter 3 stjärnor på alla banor på Hard.

Belönades med att för första gången knäcka topp 200. Numera ligger jag 188a av knappt en halv miljon användare.

[/brag]

Blir sjukt impad av att du öht klarat joker cat III :) vet hur man gör men den banan går mig fan på nerverna..

har ju dock gjort 100% easy 100% medium 76% av hard 26% extreme så jag börjar närma mig lite =)

Postad
Blir sjukt impad av att du öht klarat joker cat III :) vet hur man gör men den banan går mig fan på nerverna..

har ju dock gjort 100% easy 100% medium 76% av hard 26% extreme så jag börjar närma mig lite =)

Ty sir! Hade klarat den förr eller senare om jag nötte den men jag hade lite flyt och fick till alla delar helt perfekt i samma race utan att egentligen kanske behärska banan fullt ut. Gick från noll till tre stjärnor i samma :) Men i vilket fall (ursäkta tjat) är den inte i närheten av hur svår Dragon's teeth är! Nu har jag ju bara den och Motherland kvar att få tre stjärnor på så jag får väl nöta DT nu. Tror jag kan fixa den om jag nöter. Motherland har jag två på men den är jag fan tveksam till för den är så brutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt helvetes jävla lång och jobbig!!!!

Hehe jag måste tyvärr säga att det kanske verkar som du inte är så långt efter men stjärnorna du har kvar är ungefär en miljon gånger svårare än dem du betat av ;)

Jag hoppas verkligen inte det kommer fler nya banor på ett bra tag nu iaf! Extremebanorna är så löjligt svåra :(

Postad
Joker Baron III är förresten en stor missräkning av spelutvecklarna IMO, den är stört lätt jämfört med några av de andra banorna på Hard och framförallt jämfört med JC III.

ett tips till joker cat III är ju att man ska ha 2 fingrar och hålla inne båda pilarna precis efter man störtat upp för backen.. underlättade en hel del för mig när jag kom på de^^

Postad
ett tips till joker cat III är ju att man ska ha 2 fingrar och hålla inne båda pilarna precis efter man störtat upp för backen.. underlättade en hel del för mig när jag kom på de^^

Jo att åka upp för dem branta backarna är ju i princip omöjligt annars.

Var nära 3 stjärnor på Dragons T idag, snart så! :mrgreen:

Postad
berätta mer hörru

ah, nu förstår jag. för övrigt är småkronorna ett jävligt löjligt namn.

Om någon bestämmer sig för att testa följande:

äggröra med zucchini och bacon. Också riktigt underbart.

Skippa gärna bacon, det blir för överflödigt. Men om du verkligen vill ha bacon, ta väldigt lite.

Postad

Musta

Förklaring: När man spottar någon i analen och sedan med hjälp av tungan eller fingret "jobbar" upp ett brunt skumm i öppningen och sedan suger upp det.

Exempel: Johan tillbringade större delen av sin helg med att musta Alexander, smaken gjorde honom vild av upphetsning.

Postad
Musta

Förklaring: När man spottar någon i analen och sedan med hjälp av tungan eller fingret "jobbar" upp ett brunt skumm i öppningen och sedan suger upp det.

Exempel: Johan tillbringade större delen av sin helg med att musta Alexander, smaken gjorde honom vild av upphetsning.

Mm hörde den på en fest för några månader sen. Högst vidrigt.

Postad
haha schumme :D Du får lägga fram en lista till henne så hon förstår :)

Hon svarade dock senare med FYW, som tydligen var ett vedertaget begrepp för Fuck Your Woman...

Att man inte hade koll på det liksom... Doh!