Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Läst från flashback

 

Grabben kom hem från dagis och ville sjunga en ny sång han just lärt sig. Sången var "Min hatt den har tre kanter" Jag skojskällde då på han och sa att han sjöng fel. Jag sa att sången går "Min snopp den har tre kanter". Han började glatt sjunga sången med min nya text.

 

Problemet är nu att dagiset verkar ha dille på just den jävla skitsången. De sjunger den varje dag. Min grabb sjunger så klart alltit snopp istället för hatt och dagisfröknarna går fan bananas över detta. De har tagit mig till tre jävla samtal om att jag måste säga åt han att sluta sjunga snopp. Han säger alltid att han lovar att inte sjunga snopp. Men han glömmer ju givetvis bort det och varenda jävla dag får man ta snacker med skitkärringarna på dagiset.

 

Blir så jävla förbannad när jag tänker på det.

Vad fan ska jag göra?

__________________

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hhahahah, det är bara att låta det dö ut. Du skulle ju rentav kunna be dagis skippa den truddelutten ett par dar så ska du se att det går över.

 

Sånt är ju skitkul i den åldern och har personalen problem att hantera det så kan man ju lite subtilt ifrågasätta deras kompetens.

 

Mvh

Har en grabb som kom hem från dagis trallande "knullaknullaknullaknullaknulla..."

 

 

Edit: först nu ser jag att det var från flashback..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hhahahah, det är bara att låta det dö ut. Du skulle ju rentav kunna be dagis skippa den truddelutten ett par dar så ska du se att det går över.

 

Sånt är ju skitkul i den åldern och har personalen problem att hantera det så kan man ju lite subtilt ifrågasätta deras kompetens.

 

Mvh

Har en grabb som kom hem från dagis trallande "knullaknullaknullaknullaknulla..."

 

 

Edit: först nu ser jag att det var från flashback..

Humor.

Min grabb var lite äldre, han ville byta ut idas sommarvisa mot Per Anderssons "Kuk i hatt" lagom till skolavslutningen. Med lite demonstrerande dans till, som han sa: "Vad förvånade alla föräldrar kommer att bli när vi kommer till 'kuk i kamrat'".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag glömde dela denna lappen som låg i min brevlåda i ett oskrivet kuvert för nån vecka sen. Kan nämna att vi inte var hemma just vid tillfället det hela skulle ha ägt rum så enda jag kan komma på är att de lagt den i fel brevlåda. Hon verkar rätt förlåtande ändå tycker jag.

 

2monsiv.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag glömde dela denna lappen som låg i min brevlåda i ett oskrivet kuvert för nån vecka sen. Kan nämna att vi inte var hemma just vid tillfället det hela skulle ha ägt rum så enda jag kan komma på är att de lagt den i fel brevlåda. Hon verkar rätt förlåtande ändå tycker jag.

 

2monsiv.jpg

 

Haha seriöst? Jag drabbas alltid av rädslan att det bara är nån som trollar när jag ser såna magiska lappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Går i tankarna att investera i en iMac 27".

Kommer använda den till att surfa, sortera foton i iPhoto, kolla en film eller två (via wifi från en nätverksdisk), använda Officepaket och spela lite nätpoker som jag då kommer vilja ha en windowsinstallation på den för och HEM2.

 

Standardutförande idag är en 1TB SATA disk med 8GB minne. Räcker det till?

 

Hur värt är det för mig att t ex uppgradera till Fusiondrive/SSD och typ 16 GB minne?

 

Jag vill ju att den ska funka i 5+ år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...