Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tåls även att tilläggas att under min finfina besök på elgiganten så var det världens kö plus att systemet låg nere, detta fick mig att se hur hårt det kan vara när man jobbar på ett sådant ställe. Att se fyra tappra tjejer stå där framme slita med att skriva manuella kvitton till varenda befintlig kund. Och en tjej var genomförkyld så hon har antagligen fått hoppa in fastän hon var sjuk. Jag tänkte på hur stolt minibiffen hade varit om han sett detta och på vägen ut hopp-highfivea jag den största jävla gröna knappen på eran undersökningsmaskin. Och gick därifrån med ett stort leende :D

 

För övrigt så kostade fifa13 199kr på nätet men i eran butik låg den ute för 349kr, och hon skrev 349kr på kvittot och när jag berätta att den låg för 199kr på nätet som ändrade hon utan att fråga :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror mer han frågat om alla brudarnas nummer, förutom hon den förkylda då...

 

Äsch, även de sjuka måste få ligga!

 

Haha asså har de också en sån där undersökningknapptryckarskitmaskin. 56% av de som klickar trycker på den gröna när vi gjorde den senaste undersökningen! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back från the maintown stockholm och det har varit en kul men kort resa.

Blev utgång på lördagen på "medis" (medborgarplatsen) och hamnade på ett litet ställe som heter Underbara bar, riktigt nice och man kunde beställa "fish bowls" för 500ing som ser ut ungefär såhär:

 

ab69c4c2e10711e28e4222000a1fbb19_7.jpg

 

Stället var grymt iaf, utanför placet precis innan vi ska dra hem får jag kontakt med en 32åring som ska till ängelholm om 2veckor och jag insistera på att hon skulle besöka mig i landskrona, vilket hon gick med på om vi tog en picknick(vuxengrej?)

Jag accepterade erbjudandet och vi bytte nummer, så nu får vi se om hon hör av sig eller om det bara vart fyllesnack!

För övrigt så trodde hon att jag var 28år gammal 8-)

Hon blev dock inte rädd när jag avslöja min riktigt ålder.

 

Är superdålig på att få ett bra flöde när jag skriver historier men jag gör mitt bästa, skrivfel orkar jag inte fixa och nätpokersuget har ännu inte kommit tillbaka, men jag ska fan tillbaka till stockholm igen en vajjer dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fu

 

Lugnt vi plockar han sen en dag när han kommer till the HOOD!

 

Precis avverkat en 45minuters innanfrukostmorgonpw

Nu äts det mästarfrukost:

1burk makrillfilé i tomatsås

en matsked dillmajonnäs

Blanda!

till det blir ett glas vatten

 

En fråga, varför i hela friden har brudar börjat instagramma infinity tecknet ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugnt vi plockar han sen en dag när han kommer till the HOOD!

 

Precis avverkat en 45minuters innanfrukostmorgonpw

Nu äts det mästarfrukost:

1burk makrillfilé i tomatsås

en matsked dillmajonnäs

Blanda!

till det blir ett glas vatten

 

En fråga, varför i hela friden har brudar börjat instagramma infinity tecknet ???

 

Du får nog blanda ett tag om du ska få makrill + majonnäs att bli vatten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som orkar förklara handconverter.com? Får inte pisset att fungera och fattar inte heller hur jag ska få upp det tänkta resultatet hit. Mycket mycket uppskattat!

 

1. Output format: Two plus two forums

2. Klistra in HHn i rutan under "Hand history here"

3. Tryck på convert

4. Kopiera texten som nu dykt upp i rutan Output och klistra in här.

5. Profit!

 

Under "Results display" kan du välja om korten skall visas vid showdown ( show results) eller inte ( hide results).

 

Testa dig fram, svårt att göra fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...