Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
Hur går det med ickerökandet anteee?

Fan har varit inne och kollat dagligen men glömt helt att svara.

Uppdates:

Vikariatet jag gick på slutade sista oktober och flyttade i samma veva in i ny lägenheten. Så nu kan man titulera sig själv sambo också...

Tittade på typ sju stycken innan det tillslut blev en 2a på 97 kvm i ett av stans äldre hus. skit mysig med 3m+ i tak osv. Lyckades förhandla mig till så att jag fick ett eget "kontor" i ett form av mellanrum, så egentligen är det väl en 2.5 rums eller nått. Trivs riktigt bra hur som helst, lite skillnad mot att bo i en 1a på 40 kvm.

Jobbar iallafall timmar då och då samtidigt som jag pluggar kemi och matte för att kunna söka högskola till sommaren. Får se hur pass det gick på högskoleprovet imorgon, men kring 1.4 ska jag nog ha rett ut så det räcker till dom flesta linjerna.

I övrigt grindas det mikro poker atm där jag håller på att slå rekord i att springa dåligt mot fiskarna. Men målet att ha byggt upp en hyfsad rulle och grindat ihop det sista av skidresepengarna tills nyår ska inte vara omöjligt att nå.

Fortfarande rökfri, 80 dagar och 4200kr sparade. Har fått sätta autogiro på överföringen av rökpengar då man inte tänker på det längre.

Är inte heller röksugen speciellt ofta = succes!

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
6e20201272307a1dd.jpg

200 pix lastade inför Champions League, det kommer garanterat aldrig gå, men va fan, man får väl chansa :)

United lämnar alla stjärnor hemma och kommer ställa upp med halvt juniorlag. Galatasaray måste vinna. Hatar bet på United här :)

Postad
United lämnar alla stjärnor hemma och kommer ställa upp med halvt juniorlag. Galatasaray måste vinna. Hatar bet på United här :)

Jag hatar också betet och tycker det är rätt dåligt, men vinner hellre stort än smått :)

Postad

Försöker kvala in till SM på Svenska spel, vidare till satellit nummer två som går nu.

Jag har nog seriöst aldrig sett så många suckouts som jag gjort ikväll. Det är ju helt sjukt. Alla som får in det med överpar mot typ A2 förlorar.

Själv fick man in det med TT mot 96, flop 99x osv

Jaja, still hanging in there...

Postad
Today was the day. SM-biljett fixad för 30 spänn.

Totalt har jag satellitat för 320 så får väl va okej.

Fint som snus ju! Hade själv tänkt börja kvala lite nu. Har provat en gång so far så får väl ge det någon gång till. Hade ju varit skoj att lira även om mina skills i turneringspoker är minst sagt begränsade. Lär ju vara ganska soft startfält kan jag tänka mig...

Postad
Fint som snus ju! Hade själv tänkt börja kvala lite nu. Har provat en gång so far så får väl ge det någon gång till. Hade ju varit skoj att lira även om mina skills i turneringspoker är minst sagt begränsade. Lär ju vara ganska soft startfält kan jag tänka mig...

30 spänns-satelliten kl 18 har magiskt dålig struktur så där måste man nog tura ganska friskt men har man väl kommit till SM-direkt satelliten kl 21 så tror jag man har hygglig chans.

Good luck!

Postad
Today was the day. SM-biljett fixad för 30 spänn.

Totalt har jag satellitat för 320 så får väl va okej.

Grattis! Jag gjorde samma resa igår så förmodligen lirade vi mot varandra. Jäkla vad fiskigt det var.. Hoppas samma värde på söndag! Det var lite nervigt innan bubblan sprack alltså ;)

Postad
Grattis! Jag gjorde samma resa igår så förmodligen lirade vi mot varandra. Jäkla vad fiskigt det var.. Hoppas samma värde på söndag! Det var lite nervigt innan bubblan sprack alltså ;)

Grattis själv.

Jag hade hygglig stack i 200-satelliten hela tiden så kändes skapligt safe men helt klart nervigt. Den där 30-krs-satelliten var ju dock lotto deluxe

Postad
Tredje röda månaden på raken ser det ut att bli när november lider mot sitt slut. Borde ändra nick till Donatorn eller något:-D

Själv vann jag 203 kronor i förrgår. Sniken som jag är skulle jag casha ut fort som fan, men efter att jag tryckt casha ut så kom jag på att jag bytt bank, kommer nog bli en långdragen process detta...

Postad
Själv vann jag 203 kronor i förrgår. Sniken som jag är skulle jag casha ut fort som fan, men efter att jag tryckt casha ut så kom jag på att jag bytt bank, kommer nog bli en långdragen process detta...

men de är värt moneyzen