m1978 Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Det borde väl vara vanlig utbetalningsstruktur och att Unibet fyller upp det som saknas upp till en miljon till 1:an Citera
okocha Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Min fru tänkte ev spela SM på Unibet ikväll, finns det ip-spärrar eller liknande som gör att man inte kan spela samma turnering från samma nätverk som på Ongame? nej. finns för övrigt inte på ongame nu för tiden heller. Citera
León Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Ni borde ju verkligen skriva i loginfältet efter att man skrivit fel lösenord en gång, att felar man 3 ggr låser ni kontot. Skulle ju såklart försöka mig gissa mitt lösenord och så blir kontot låst. Sedan är det ju lite synd att supporten inte kan låsa upp kontot heller å säger att det är någon "technical issue". Jaja, får hoppas era tekniker lyckas låsa upp mitt konto illa kvickt. Borde ni förresten inte anat att massa svenskar kommer behöva hjälp med sina konton timmen innan SM å förberett er för det? 15 man i svenska telekön som gick långsammare än långsammast å ingen livechatt heller. Citera
Greenbay Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Undrar samma sak, vad händer med den övriga utbetalningsstrukturen om förstaplatsen inte når upp till 1 mille naturligt? Jag har tidigare ställt samma fråga till Unibet och fått bekräftat att det är normal utbetalningsstruktur på turren men att de fyller på 1a-platse så att den får 1 miljon SEK. Citera
m1978 Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Som vanligt något slags strul med ub och kan inte sätta in pengar Citera
JGrande Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Gjort en insättningen med Moneybookers och pengarna har dragit från kontot. Dock inte fått in några på sajten. Nån fler som har problem? Citera
Alex Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 förbannade jäddra unibet dem drog 300 dollar från mitt neteller men inga pengar har jag fått in på clienten och SM börjar om 15 minuter jävligt lyckat som arrangörer Citera
rosjon Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 nej. finns för övrigt inte på ongame nu för tiden heller. Ok, när försvann det, i våras fanns det fortfarande? Citera
rosjon Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Verkar inte bli något för min fru iaf, hon skapade sitt konto men sen kunde hon inte logga in med valt lösenord, testade att skapa nytt samma problem. Citera
dandelion169 Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Greenbay Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 har också satt in pengar, fått kvitto, men inga pengar på unibetkontot Inte på webbkontot heller? Behöver man inte föra över det till poker efter insättning? Citera
K_MaN Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Tänkte göra en poker comeback efter ca 10 veckor och spela SM ikväll.... stoppa in 5lax för ca 30 min sen men fortfarande inte fått in cashen.... ringde supporten och de sa att de hade tekniska problem.... I tell u what Sparky, you have 7 minutes left to solve your technical issues or you can S MIN ZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!! Citera
Narfesonofloke Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 pengar dragits från kontot men inte kommit in på sidan. står att de ska ta max 10 min har gått 35 nu !!!!! Citera
Alex Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 jag pratade med supporten, dem har problem med penga transfern så det kommer nog inte bli någon SM för mig heller Citera
Unibet Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Hej, Det stämmer att vi har problem med vissa insättningar. Tänk dock på att late registration är öppen i 1 timme och 25 minuter efter start i Main Event, alltså till 21:25. Hinner du inte till start kan du alltså fortfarande spela. Vänlig hälsning, Fredrik - Unibet Citera
Greenbay Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 jag pratade med supporten, dem har problem med penga transfern så det kommer nog inte bli någon SM för mig heller Det är late reg en timme 25 min Citera
Greenbay Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Verkar inte bli något för min fru iaf, hon skapade sitt konto men sen kunde hon inte logga in med valt lösenord, testade att skapa nytt samma problem. Tror jag sitter stolen efter henne så det gick bra mao? Citera
mackan996 Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Sjuk jävla förbannad , när man väl har fått in pengarna efter 25minuter så kan man inte överföra dem till klienten utan får max överföra 90 euro. ger upp!! Citera
CevS Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Hur länge ska det spelas inatt innan det bryts för dagen? Citera
DavidDuzak Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 jag har 9975 i stacken men snart har jag bigblind. Citera
Unibet Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Hej, Problemet med insättningar är åtgärdat. Det finns fortfarande 45 minuters late registration så än går det att spela! Vänlig hälsning, Fredrik - Unibet Citera
Bödeln Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Nyfiken som alla andra, hur blir pris-strukturen? För 3 eller 4 år sedan var det garanterat en mille, detta ledde till att 2:an fick ca 100k då de inte sköt in något extra. Hur blir det i år? Btw när startar turneringen igen? MVH Citera
JohanSmb Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Hej, det funkar inte för mig! jag får dett felmedd.på hemsidan: An error occurred while fetching your wallet information. Please reload the page and try again. och i klinten överföringsgräns överstigen har ringt support 15gånger, men de kan inte hjälpa mig! kan du hjäla mig fredrik? username: JohanSmb Tack Citera
Recommended Posts