Ola Brandborn Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Being Ola B.När Ola ryter till står Fantomen stilla... Unibet har uppdaterat listan, de ska ha en guldstjärna för att det gick snabbt. Citera
Unibet Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Som redan påpekat har listan uppdaterats. Problemet låg i att spelare som hade kvalat in inte syntes på listan, endast de som hade köpt in sig ur egen ficka fick vara med. Det är dock åtgärdat, som sagt. Nu kör vi Heads-up! Citera
hamstern Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Hur fan fungerar er Heads Up? Jag reggade när det var 109 spelare. Det blev nu 128 som fick spela, varför blev jag bortslumpad????? Citera
cDShiva Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 skynda mig mig hem för att spela headsup turneringen.. sätter in pengar och får betala avgift för sätta in.. anmäler mig och skyndar mig och tar en dusch.. sätter mig ner för spela och har blivit utkastad ur turneringen .. vilket skämt ! Citera
Unibet Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Hej, Det är först till kvarn som gäller i Heads-up. Därav borde du ha haft en säker plats när du reggade dig vid 109 spelare. Jag ska undersöka saken och beklagar att du inte fick spela. Vänlig hälsning, Fredrik - Unibet Citera
cDShiva Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Hur tänker ni när man redan är anmäld och blir utkickad ???? Hej, Det är först till kvarn som gäller i Heads-up. Därav borde du ha haft en säker plats när du reggade dig vid 109 spelare. Jag ska undersöka saken och beklagar att du inte fick spela. Vänlig hälsning, Fredrik - Unibet Citera
Unibet Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Heads-up kräver spelarantal i multiplar av fyra, 4, 8, 16, 32, 64, 128, osv. Om vi får 65 spelare kommer en att få sina pengar tillbaka och tyvärr inte få spela, närmare bestämt den spelare som registrerade sig sist. Det är tråkigt att det är på det här viset, men det är så mjukvaran fungerar. Citera
Asjon78 Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Är i samma sits som dig Ranked... Det jag stör mig mest på är att "först till kvarn-principen" kan bli avgörande i jakten på poäng för att vinna Wsop-paketet. Citera
cDShiva Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Ta och se över mjukvaran kanske ? eller har ni ingetting att säga till om? sista gången jag lirar tills ni ordnat upp detta ! får återgå till pokerstars som kan sina grejer! Heads-up kräver spelarantal i multiplar av fyra, 4, 8, 16, 32, 64, 128, osv. Om vi får 65 spelare kommer en att få sina pengar tillbaka och tyvärr inte få spela, närmare bestämt den spelare som registrerade sig sist. Det är tråkigt att det är på det här viset, men det är så mjukvaran fungerar. Citera
Snusarn Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Det här är ta mig fan det sämsta någonsin. Vansinnigt dåligt av pokerförbundet att köra på Unibet om de inte har ett bättre upplägg för en HU-turnering. Tacka vet jag svenska spel. Edit: Om HU-eventet räknas in i leaderboarden är det också riktigt kasst efter detta. Citera
Kramerica Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Jag instämmer i kritiken...letade runt efter min plats när turren börja innan jag insåg att ca 50 av 170 spelare inte fick spela sm ikväll...skämt ju Citera
dinmammasdotter Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Unibet har alltid varit kalla mot sina spelare, tyvärr. Håller med om att man bör flytta SM nästa år. Citera
nutshellcracker Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Hej, Det är först till kvarn som gäller i Heads-up. Därav borde du ha haft en säker plats när du reggade dig vid 109 spelare. Jag ska undersöka saken och beklagar att du inte fick spela. Vänlig hälsning, Fredrik - Unibet Om man valt att självavstänga sig (oavsett anledning) hur kan man då få vara med och spela om man nu vill? Citera
Afflon Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Sen tycker jag att Mr X i Supporten är fantastisk glad åt sina kunder. "Mr X okej. sitt helst med sladd till modemet om du spelar turneringar framöver Leffe Jag har sladd! Mr X Tänk också på att inte ha allt för mycket uppe samtidigt då det är väldigt känsligt när man spelar live Leffe Så era kunder får inte ha msn startsida uppe när det spelas poker. Det var ju ett märkligt uttalande Mr X Ännu märkligare är var du hittade msn i min text" Nä SVS SM! Hade jag inte kvalat in mig i Main så hade jag avreggat mig i den och tagit ut pengarna! Citera
Afflon Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Ska jag fortsätta på supporten på unibet så ska ni få en historia till här. Jag satt och kolla på en PL match på TV och satt och betta lite. Bortalaget gör 1-2 i matchen och unibet missar det på sin sida. Jag väntar 1 minut extra(För att se om dom har koll på läget?) och lägger x euro på borta laget gör nästa mål vilket dom hade gjort ju. Men mitt spel blev förlorat! Svar jag fick i supporten var. Unibet behöver inte visa rätt resultat i sin livebetting. Det är upp till var och en och hålla koll på vad det står i matcherna. Unibet tyckte dom gjorde mig en tjänst genom att återbetala det hela av good will. Wow tack . Unibet bäst i världen! Citera
Woarda Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Ska jag fortsätta på supporten på unibet så ska ni få en historia till här. Jag satt och kolla på en PL match på TV och satt och betta lite. Bortalaget gör 1-2 i matchen och unibet missar det på sin sida. Jag väntar 1 minut extra(För att se om dom har koll på läget?) och lägger x euro på borta laget gör nästa mål vilket dom hade gjort ju. Men mitt spel blev förlorat! Svar jag fick i supporten var. Unibet behöver inte visa rätt resultat i sin livebetting. Det är upp till var och en och hålla koll på vad det står i matcherna. Unibet tyckte dom gjorde mig en tjänst genom att återbetala det hela av good will. Wow tack . Unibet bäst i världen! Herregud."Good will" hah. Att dom sa så måste varit det vidrigaste. Det var en comeback på pokerforum för Unibet den här tråden ja... Citera
Snusarn Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Fråga till siterepresentanten: Kommer ni räkna in HU-eventet till leaderboarden? Inser ni det knasiga i det? Argument jag tidigare hört gällande inköpsnivå och liknande är att alla ska kunna ställa upp i ett svenskt mästerskap. Hur applicerar ni detta tänk på denna turnering? Kanske mer ställd till pokerförbundet. Citera
devalanteriel Postad 30 September , 2011 Författare Rapport Postad 30 September , 2011 Ska jag fortsätta på supporten på unibet så ska ni få en historia till här. Jag satt och kolla på en PL match på TV och satt och betta lite. Bortalaget gör 1-2 i matchen och unibet missar det på sin sida. Jag väntar 1 minut extra(För att se om dom har koll på läget?) och lägger x euro på borta laget gör nästa mål vilket dom hade gjort ju. Men mitt spel blev förlorat! Svar jag fick i supporten var. Unibet behöver inte visa rätt resultat i sin livebetting. Det är upp till var och en och hålla koll på vad det står i matcherna. Unibet tyckte dom gjorde mig en tjänst genom att återbetala det hela av good will. Wow tack . Unibet bäst i världen! Du försöker fuska och blir besviken när du får pengarna tillbaka? Citera
Unibet Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Blir tyvärr inget deltagande i år heller p.g.a följande regel "Genom att registrera sig till Poker-SM turneringar och/eller satelliter, samtycker spelare till att deras verkliga namn, alias och bilder kan användas för marknadsföringsändamål." Förr gällde det väl bara vinnarna, men nu gäller det tydligen alla som ställer upp, är det rimligt? På SvS avslöjas inga verkliga namn. Hej, Vi lyssnar självklart på vad spelarna vill på den här punkten och tvingar ingen till något. Vill ni inte att vi går ut med namn, bild eller något annat så gör vi naturligtvis inte det. Gårdagens vinnare är ett bra exempel. Se länk: http://www.poker.se/live/poker-sm-2011-unibet Vänlig hälsning, Fredrik - Unibet Citera
Unibet Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 I dag är det Poker-SM i Fixed Limit som gäller, missa inte det! Som brukligt får den som slår ut Dan Glimne en signerad bok, senast var det MIKE7389 som tog hem boken "Varför är en boxningsring fyrkantig?". Undrar vilken som gäller i dag? Citera
dinmammasdotter Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Skönt att höra! Hej, Vi lyssnar självklart på vad spelarna vill på den här punkten och tvingar ingen till något. Vill ni inte att vi går ut med namn, bild eller något annat så gör vi naturligtvis inte det. Gårdagens vinnare är ett bra exempel. Se länk: http://www.poker.se/live/poker-sm-2011-unibet Vänlig hälsning, Fredrik - Unibet Citera
nutshellcracker Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Sajtrepresentanten- svara gärna på min fråga några poster upp! tack! Citera
Unibet Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Hej Ovechkin, Om du har stängt av dig själv under SM så finns det tyvärr ingen omväg för att kunna deltaga. Jag är ledsen om det här har drabbat ditt deltagande i årets tävling. Vänliga hälsningar Axel - Unibet Citera
nutshellcracker Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Hej Ovechkin, Om du har stängt av dig själv under SM så finns det tyvärr ingen omväg för att kunna deltaga. Jag är ledsen om det här har drabbat ditt deltagande i årets tävling. Vänliga hälsningar Axel - Unibet Eh, nej jag stängde av mig själv för ett år sedan, give or take. Så, hur gör man då? Låt oss säga att anledningen jag uppgav var "jag har ett problem med spelmissbruk". Kom igen nu. SItt inte och snurra. Alla vet att om man vill bli blockad, så anger man det som anledning, för så slipper man frågor. Men, om man nu vill spela SM, vad göra?!??!??! Citera
miata91 Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Eh, nej jag stängde av mig själv för ett år sedan, give or take. Så, hur gör man då? Låt oss säga att anledningen jag uppgav var "jag har ett problem med spelmissbruk". Kom igen nu. SItt inte och snurra. Alla vet att om man vill bli blockad, så anger man det som anledning, för så slipper man frågor. Men, om man nu vill spela SM, vad göra?!??!??! Exakt vad är det du inte förstår. Bad du bli avstängd på livstid eller en viss tid. Är nog bara och vänta på att tiden för avstägningen skall gå ut. Citera
Recommended Posts