Gå till innehåll

Jimmit spelar lite kort


Jimmit

Recommended Posts

Blivit brutalt sönderknullad på iPoker återigen, så tillbaka till minirullen på Svs för att hämta 500bb och lite självförtroende.

 

Spännande när man får se att en spelade som sög på /4 /5 för ett par månader sen sitter och lirar 10/20 nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit brutalt sönderknullad på iPoker återigen, så tillbaka till minirullen på Svs för att hämta 500bb och lite självförtroende.

 

Spännande när man får se att en spelade som sög på /4 /5 för ett par månader sen sitter och lirar 10/20 nu.

 

Ja jag vet, sjukt att meta klättrat så högt...

:mrgreen:

skämt åsido, hur gammal är du ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag vet, sjukt att meta klättrat så högt...

:mrgreen:

skämt åsido, hur gammal är du ?

 

Jag har spelat lagligt online i 5år :-)

 

---

 

Lirade en timma till på statens klient som borde byta namn med full tilt, har garanterat någon form av psykisk störning någonstans som gör att jag går totalt bananas så fort jag öppnar svs-klienten. Skickade nyss iväg en drygt 600bb pott med ett flushdrag och tredjepar på turn vs nötstegen. WP to me. :D

 

FTPs black card verkar väl annars ganska intressant? 500 poäng per dag är ju knappt någonting och det är vad man behöver snitta över 100 dagar för att nå det. Någon här som lirar FTP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beeing flugan. :twisted:

gillar man att se många floppar så :/

Spännande när man får se att en spelade som sög på /4 /5 för ett par månader sen sitter och lirar 10/20 nu.

måste ju outa här! alldeles för längesen det var nått liv här på forumet 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FTPs black card verkar väl annars ganska intressant? 500 poäng per dag är ju knappt någonting och det är vad man behöver snitta över 100 dagar för att nå det. Någon här som lirar FTP?

 

bumpar detta, har inte heller riktigt fattat hur det fungerar, samt vad det ger för förmåner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste ju outa här! alldeles för längesen det var nått liv här på forumet 8-)

Hahah!! Skulle vara roligt iofs, dock kommer jag ta eventuella mothugg allt för personligt, så b/f på den.

 

bumpar detta, har inte heller riktigt fattat hur det fungerar, samt vad det ger för förmåner.

Som jag fattat det, så ska man bara snitta 500p under 100 dagar. Gör man det under 6 månader och hamnar i någon form av topp-lista (rake+profit på nåt vänster) så får man möjlighet att bli sponsrad. Obv helt orealistiskt, men bara att vara black card bör ge omkring 35-37% rakeback vilket är bra på ett nätverk med ok trafik. Klonkar man sponsringen är det 100% rakeback som gäller i ett halvår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Petade in $1k av rullen på FTP igår, precis gått på semester och har väl som mål att åtminstone nå diamond statusen innan semestern är slut. Är det dåligt väder kan man nog räkna med att black card löser sig ganska snabbt det också, tvek om man hinner det under semestern dock, såvida man inte rushar och hinner kliva på till 100nl.

 

1228p kirrade idag, med 2h kvar att spela, så bör hamna en bit över 1600.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till och med jag slår 10/20 och jag är ju antagligen sämst på klienten om man skulle dra en omröstning via bordschatten (ni får gärna testa).

 

Sen gör de sitout om vi hamnar ensamma, men förutsätter att det är empati som spökar.

 

Haha kommer ihåg snacket i din db på flashback. Skulle vilja se en riktig HU4ROLLZ!! Var kul med tjafset mellan PF och Flashback, nu verkar dock samtliga gamla dödsknarkare hamnat här tillsist trots allt.

 

--

 

Btw, blev 1951 poäng och 4 black card dagar inspelade idag, en konsekvens av det var att jag vände dagsbacket på 2 inköp till detsamma upp istället, även om jag var upp betydligt mer mitt i sessionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som lirar Svs på mac? Testat på både Macbook Pro 15" och iMac 27", klienten är fan rätt schysst på 27" medan den på Macbooken är slö och dryg.

 

Just FYI osv.

 

Rullar också med iMac 27" och där är det helt jävla underbart att grinda! Men den lirar jag aldrig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt - $0.25 NL (6 max) - Holdem - 5 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

BB: 180.84 BB (VPIP: 20.51, PFR: 7.69, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 40)

UTG: 127.44 BB (VPIP: 17.72, PFR: 16.49, 3Bet Preflop: 8.87, Hands: 1,255)

Hero (CO): 292.24 BB

BTN: 129.76 BB (VPIP: 68.75, PFR: 31.25, 3Bet Preflop: 8.33, Hands: 33)

SB: 104 BB (VPIP: 16.67, PFR: 12.88, 3Bet Preflop: 2.08, Hands: 138)

 

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

 

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A:club: 6:club:

 

fold, Hero raises to 3 BB, BTN calls 3 BB, SB calls 2.6 BB, BB calls 2 BB

 

Flop: (12 BB, 4 players) Q:club: 3:spade: 7:club:

SB checks, BB checks, Hero checks, BTN bets 12 BB, SB calls 12 BB, BB calls 12 BB, Hero raises to 289.24 BB and is all-in, BTN calls 114.76 BB and is all-in, fold, BB calls 165.84 BB and is all-in

 

Turn: (506.44 BB, 3 players) A:diamond:

 

River: (506.44 BB, 3 players) 9:spade:

 

Hero shows A:club: 6:club: (One Pair, Aces) (Pre 38%, Flop 41%, Turn 90%)

BTN shows J:diamond: Q:diamond: (One Pair, Queens) (Pre 38%, Flop 49%, Turn 10%)

BB shows 5:club: K:club: (High Card, Ace) (Pre 24%, Flop 10%, Turn 0%)

Hero wins 102.16 BB

Hero wins 392.28 BB

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...