Noslen Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 En legend kan försvinna, men aldrig dö. Citera
Supertequila Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Sick... han är en av väldigt få hockeyspelare som jag träffat live... nån gång 2001 lr så när Intrum Justitia (som jag jobbade på) sponsrade Sweden Hockey games. Slogs av hur jävla lång han var. Extremt tråkigt i vart fall. Citera
emilio_15 Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Sick... han är en av väldigt få hockeyspelare som jag träffat live... nån gång 2001 lr så när Intrum Justitia (som jag jobbade på) sponsrade Sweden Hockey games. Slogs av hur jävla lång han var. Extremt tråkigt i vart fall. 184cm? Citera
Supertequila Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 184cm? rly? Han kändes stor som fan. edit: no homo Citera
fjohansson Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Verkligen tragiskt. Stefan Liv måste varit Elitseriens mest älskade under 2000-talet. Han är liksom inte bara en stjärna, utan även ikon som föder andra framgångar. Hans tröja skall upp i taket! Citera
arealloser1 Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Så sjukt, Han var en riktigt skön människa och en grym målis! Kommer vara saknad länge länge framöver... Citera
Lemiux Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Helt sjukt, tänk ett helt hockeylag med massa unga spelare, med små söner och döttrar. Tänker spec på Stefans fru och 2 barn! RIP! Citera
Recommended Posts