Mohican Postad 8 September , 2011 Rapport Share Postad 8 September , 2011 Seriöst nästa gång kan ni väll ta en rebus som inte är omöjlig att lösa!Ni borde tänka på att alla här inne kanske inte har löst rebusar flera gånger i livet. töntigt att ni måste ha nån fjantig rebus, http://sv.wikipedia.org/wiki/Dyslexi PS: Dumt av mig att klara av rebusen, för jag åkte ut inom tre minuter...där rök dom hårt ihoptjänade $1.10! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2011 Seriöst nästa gång kan ni väll ta en rebus som inte är omöjlig att lösa!Ni borde tänka på att alla här inne kanske inte har löst rebusar flera gånger i livet. töntigt att ni måste ha nån fjantig rebus, Hej! Tråkigt att du tycker att rebusen var svår. Det är alltid klurigt att skapa en rebus som alla kan lösa, men den här var nog inte den svåraste vi haft i alla fall. Ett tips är att kopiera in den i en textfil och sedan stycka upp den, om man tycker att det är svårt att läsa den som den är. Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 Turneringsseger men dessvärre fick jag bara chansen en gång att få Isildurs bounty. Valde dock att vika ner 72o. Kanske varit värt det då jag hade haft hygglig stack kvar vid torsk och vid vinst fått $200 Synd det är så taskigt utbud med $100 turneringar i WCOOP. Är bara två och det blir morgondagens turnering men kommer tyvärr vara tvungen att latejoina då jag är borta fram till 18. Alternativet är att spela turnering som börjar 23 nästa fredag och det känns alldeles för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2Orion Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 Jag fattar inte rebusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lecowin Postad 10 September , 2011 Rapport Share Postad 10 September , 2011 ID på morgondagens (söndag) turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 September , 2011 Rapport Share Postad 10 September , 2011 431583742 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 10 September , 2011 Rapport Share Postad 10 September , 2011 Hej! Tråkigt att du tycker att rebusen var svår. Det är alltid klurigt att skapa en rebus som alla kan lösa, men den här var nog inte den svåraste vi haft i alla fall. Ett tips är att kopiera in den i en textfil och sedan stycka upp den, om man tycker att det är svårt att läsa den som den är. Mvh, Partneransvarig Alternativt fråga vem som helst om hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Dagens turnering är en matare. Men till vilken WCOOP, id plz alt. dag och tid..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Valfri $215, finns ett antal i WCOOP-schemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Tack School! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Går det att regga och sedan avregga för att få T$? Om inte: vad händer om man missar alla events, måste man vänta ett helt år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts