Menacio Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 Inspirerande presentation! Lycka till mannen, jag tänker följa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenz00r Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 är du jag? lycka till, vilken sida/nätverk kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 Aktiehandel som i daytrading eller som i regelbundna investeringar över en lång tid? Hoppas det går bra för dig både med poker och aktiehandel men tänk dig för ORDENTLIGT innan du får för dig att flytta med NL50-poker och daytrading som inkomstkälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 GL! Namnet på daboken från RIGHT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 HejHej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 står säkert nånstans men jag är så sjukt trött, vilken nivå lirar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 [quote name='Menacio;1637333 WokadGnu Tack för omtanken. Att flytta hemifrån är dock inget förhastat beslut' date=' jag är för närvarande rullad för NL400 men väljer att spela kvar på NL50 tills jag känner att jag är redo att ta steget upp till NL100 och vidare då jag inte tycker att jag har haft en tillräckligt lång vinnande period där, särskilt nu när jag återkommer efter ett långt uppehåll. [/quote'] står säkert nånstans men jag är så sjukt trött, vilken nivå lirar du? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 jajajaja ursäkta då för man är lat gl osv btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 jajajaja ursäkta då för man är lat gl osv btw Ville bara vara snäll visa eftersom du fråga :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 Jag satt länge och tänkte på vad för titel jag skulle tilldela min tråd och efter ett tag så kom jag upp med ovanstående. Vart mitt undermedvetna har plockat upp det ifrån kan jag inte svara på, en låt är mycket möjligt. Tyvärr så har jag inte spotify installerat så jag kan inte kolla vilken låt det är du syftar på just nu och jag kan inte minnas någon rakt av som nämner samma mening, men jag tvivlar på att jag är den första som använder just de orden. Youtube länk? haha aha, är en sån där riktigt gammal goding som är skön o ta på samtidigt med grinden när man börjar höra att tidningen kommer inrasslandes i brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 Ville bara vara snäll visa eftersom du fråga :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 har aldrig hört låten förut men den var ju riktigt go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 HejHejHej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 Kör du samma db på fler ställen än PF och FB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 HejHejHejHej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 31 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 HejHejHejHej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredron Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 66 Spelar sig själv efter att du har 3bettat, frågan är dock varför du 3bettar 66 SB vs BU mot en unknown? Javisst det kan kanske vara bra mot den här personen men varför bygga en pot ur position mot en unknown när du inte har en aning om hur du ska spela handen, hur ganska range ser ut etc etc? Det är lite att skapa problem för sig själv imo. Jag skulle nog främst 3betta 66 här ifall jag vet att BU 4bettar light, så jag kan gå all in. Som default skulle jag nog satsa på att setmina istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 31 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 HejHejHejHej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredron Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 Våra implicita odds så gott som irrelevanta i en 3bet pot med 100bb. Jag tänker följande två scenarier. Personen i fråga foldar alltför sällan till 3bets och antagligen sällan till till cbet. Vi kommer då antagligen förlora extremt mycket genom att 3betta här med 66, för att sedan cbetta och tvingas Ch/F turn eller river, eller förlora 50% av gångerna när han checkar ner. Personen i fråga foldar alltför mycket vilket gör det profitable att 3betta här, men då är det inte när vi kommer till floppen vi tjänar pengar utan genom att 3betta ATC, då hade jag inte valt 66 utan hellre en hand som K6s/A2s mot blockar. Jag kan hålla med dig om att 66 mycket väl kan vara -EV att setmina med, men jag tror inte att det automatiskt blir +EV att 3betta handen, som jag sa innan, jag skulle bara 3betta ifall personen 4bettar enormt mycket. Om vi tror att det är +EV att 3betta/resteala mycket mot personen så finns det många händer som du ej bör syna med men som spelar bättre ifall du kommer till en flop samt har viss card removal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 Nice db, du påminner om mig själv för drygt ett år sedan hand 1 - wp hand 2 - 66 kan vi syna med, den spelar inte jättedåligt postflop oop samt ska du börja resteala här med låga pp så blir den rangen alltför bred imo. gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 1 September , 2011 Rapport Share Postad 1 September , 2011 Du ska med till Davao alltså! Kommer bli fetttttt! Taggad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjarkan Postad 1 September , 2011 Rapport Share Postad 1 September , 2011 Grym dagbok, den hade ja missat, blir till att följa den! Lirar btw @ nordic bet på nl20 GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 1 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2011 HejHejHejHej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Menacio Postad 1 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2011 Du ska med till Davao alltså! Kommer bli fetttttt! Taggad eller? Nej ska inte dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts