Gå till innehåll

unibetopen dublin 25-28e augusti


okocha

Recommended Posts

Åk inte till Guiness museumet, it SUX. Det är verkligen verkligen inte bra.

 

Inser av efterföljande inlägg att jag nog bör göra det hela lite tydligare:

- Det är mest bara informationsskyltar med texter som "Då förfinade han den magiska femte ingrediensen"(obv på engelska, men bra nog för att formulera hur det stod på de skyltarna är jag icke)

- Deras "Skybar" som de stoltserar med på hemsidan är en inglasad bastu utan sittplatser. Var utan tvekan vår största besvikelse.

 

 

Rekommenderar istället "Dublins äldsta pub" som ligger ett stenkast ifrån Guiness, en riktigt sliten sunkig pub, men den ger åtminstone en autentisk pubkänsla, och maten var helt ok(I irländska mått helt jävla otrolig!).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll dig ifrån Temple Bar området. Turistfälla nummer ett. St Stephens Green är nice om du ska ut.

 

Se till att spela Druids Glen om du ska golfa, superfet anläggning och grym kondition på banan. Kika gärna lite i morgontidningarna också, brukar finnas riktig bra greenfee erbjudanden så här på sensäsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för alla turisttips, men vi som åker är pokerspelare så det är ganska osannolikt att vi lämnar hotellet =) ville bara höra va det va för folk som tänkte ta sig dit :)

 

Fluger ner tis kväll med tjejen, spelar 1A. Ska dit o vinna snabbt sen fokusera på schamponage.

 

mvh hjulet

najs, spelar också 1a, får ses där då =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart att Unibet fortfarande gör reklam för satelliter till Unibet Open Dublin när det inte finns några fler slutkval. Gjorde själv misstaget tro att om man gör reklam för satelliter till Unibet Open Dublin så kan man också kvala in via dem ...

 

Sitter nu med €255 ticket som jag tvingas avvakta med att använda till nästa år då endast iskalla Riga återstår i år och dit har jag inget intresse att spela.

 

Lycka till ni som kvala in. För egen del sluta det med två €100 tickets som jag brände. En av dem ledde jag på finalbordet men fick ge mig på femteplats med två platser :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...