schoolbook Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Jag väntar till nästa vecka sen fixar jag den där doodlegrejen för att se om vi kan hitta en dag där alla kan drafta samtidigt. Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 jag är med om vi fortfarande har plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 jag är med om vi fortfarande har plats. Jarå alla förra årets deltagare får ju givetvis vara med igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Bump Varit väg, fixar ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Preliminärt så har jag den här listan för intresserade... Det blir 14 stycken. Shahin Skolbok Dev Leppo gamblob TGrinder D Jaroiten Hogge75 berghet Ken Samuel malmster Steel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 http://doodle.com/ms2z39wxhefvgkuu Där har vi länken, in och skriv namn + vilken dag som passar. Jag hade inte så mycket fantasi vad gäller olika tidpunkter. Räkna med att draften tar 3 timmar. Om det inte är tillräckligt många som kan dessa dagar så får vi lägga till fler datum, men optimala är väl någon av dessa dagarna så ingen större skada kan hända i preseason osv som förstör ens säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 http://doodle.com/ms2z39wxhefvgkuu Där har vi länken, in och skriv namn + vilken dag som passar. Jag hade inte så mycket fantasi vad gäller olika tidpunkter. Räkna med att draften tar 3 timmar. Om det inte är tillräckligt många som kan dessa dagar så får vi lägga till fler datum, men optimala är väl någon av dessa dagarna så ingen större skada kan hända i preseason osv som förstör ens säsong. Tycker 22:00 är väl sent får oss som faktiskt går upp vid 06 för att åka och jobba. Att börja 20-21 är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Tycker 22:00 är väl sent får oss som faktiskt går upp vid 06 för att åka och jobba. Att börja 20-21 är mycket bättre. +1, 22.00 är lite sent och 19.00 lite tidigt. 20.00 optimalt ur min synpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Vad kör vi för insatser? 1k för fantasyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Tycker 22:00 är väl sent får oss som faktiskt går upp vid 06 för att åka och jobba. Att börja 20-21 är mycket bättre. Jag funderade på det faktiskt med 3h draft... Men om vi fokuserar på rätt dag bara så kan vi låtsas att 19 & 22 är 21 eller 20 och bestämmer tid i efterhand. Vi kör 1k fantasy 250kr survivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Desto tidigare på dagen desto bättre för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2015 Tgrinder, berghet och Steel har inte fyllt i listan. Om måndag 20.00 funkar för er 3 så spikar vi den tiden för det verkar funka för alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2015 Tgrinder, berghet och Steel har inte fyllt i listan. Om måndag 20.00 funkar för er 3 så spikar vi den tiden för det verkar funka för alla andra. Sorry, jo den dagen funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 22 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2015 Alla förutom en har fixat doodle och 20.00 på måndag verkar funka så vi spikar det datumet. Jag har fixat survivorligan också, https://football.fantasysports.yahoo.com/survival tryck på join a group, ligan heter pf, Group ID# 9545 och lösenordet är poker. Borde va all info som behövs. 1k för vanliga ligan, 250kr för survivorn för dom som vill spela det. PMa för kontonr/swish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2015 Pingu Hamsters i survivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 24 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2015 Sorry boys, precis hemkommen från semester så inte hunnit fylla i doodlen, men Måndag är spikat som jag förstått det och det låter suveränt! PM:ar dig senare för cash osv Shahin. #Taggad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 24 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2015 1. Shahin 2. School 3. Dev 4. Steel 5. Gamblob 6. D 7. Samuel 8. Jaroiten (inte med på survivor) 9. Tgrinder 10. Hogge75 11. Ken 12.Leppo 13. malmster 14. Berghet (inte med på survivor) Betalda belönas med en siffra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2015 1. Shahin2. School 3. Dev 4. Steel 5. Gamblob Leppo TGrinder D Jaroiten Hogge75 berghet Ken Samuel malmster Betalda belönas med en siffra Hade missat att det var dags att betala. Ska man swisha till dig Shahin? (Samma nummer som FPL?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2015 var ju supersvårt att hitta ett bra pick i survivorn för vecka 1 ! chansade på en lågprocentare som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2015 Hade missat att det var dags att betala. Ska man swisha till dig Shahin? (Samma nummer som FPL?) yes sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 26 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2015 Jag kan inte se att vi har satt ligan till PPR (points per reception) !? Receiving Every 10 receiving yards (REY10) 1 TD Reception (RETD) 6 2pt Receiving Conversion (2PRE) 2 Gick det att ändra till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2015 Jag kan inte se att vi har satt ligan till PPR (points per reception) !? Receiving Every 10 receiving yards (REY10) 1 TD Reception (RETD) 6 2pt Receiving Conversion (2PRE) 2 Gick det att ändra till det? Nu så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2015 3 personer som inte betalat (eventuellt har ni betalat men jag har missat betalningen isf). Håller platserna till fredag kväll sen börjar jag kolla efter reserver, det suger att köra en liga på 13 pers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 30 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2015 3 personer som inte betalat (eventuellt har ni betalat men jag har missat betalningen isf). Håller platserna till fredag kväll sen börjar jag kolla efter reserver, det suger att köra en liga på 13 pers! Har du kontaktat alla och sagt att det är dags att betala? Jag hade ju i alla fall missat det. Men nu borde mina pengar vara inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2015 Har du kontaktat alla och sagt att det är dags att betala? Jag hade ju i alla fall missat det. Men nu borde mina pengar vara inne. Nej det har jag inte, jag gör det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts