Shahin86 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Hur funkar free agent auction? Free Agent Auction Bidding Teams will have a specific budget with which they can make player acquisitions, and all acquisitions will be done in batches one or more times each week. If a team would like to add a player, that team will secretly bid a certain amount. On the next waiver process day, the team with the highest bid will be awarded the player, and the bid will be subtracted from that team's budget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Tyvms Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 6 September , 2013 Rapport Share Postad 6 September , 2013 Oops, där fick Shahin en bra start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 September , 2013 Rapport Share Postad 6 September , 2013 Jag hade Julius Thomas på bänken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 6 September , 2013 Rapport Share Postad 6 September , 2013 Wow... bra start Grinder. Manning skojade inte igår, 7 TD och 46 Fantasypoäng!! Hoppas reste av dina gubbar underpresterar nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2013 Rapport Share Postad 6 September , 2013 Oops, där fick Shahin en bra start. Jag hade Julius Thomas på bänken Ha, när jag la mig i halvtid hade "fel" Thomas 2TD och min hade bara 10 yards eller nåt. Fin rush i andra halvlek. Har 13 ligor i år. Lyckades dodga Manning/Welker/Thomasx2 i allihopa. Där har ni skicklighet. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 6 September , 2013 Rapport Share Postad 6 September , 2013 Jag hade Julius Thomas på bänken Jag hade Broncos D/ST på bänken.. Så går det om man inte är med i matchen. Edit: Ska inte klaga iofs, Seahawks D/ST skötte sig ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 8 September , 2013 Rapport Share Postad 8 September , 2013 Grymt spännande match mellan oss berghet! Hoppas mina 4 sista spelare sköter sig bra i resterande matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Haha inte jätte jämnt va? Så besviken över att jag inte betalade nån dollar extra för Boldin som jag trodde mkt på inför denna säsong i 49ers eller Cruz som jag gick efter.. riktigt dålig money management i draften för mig. Så går det när man är för rädd att man inte ska få ihop en bra bänk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Haha inte jätte jämnt va? Så besviken över att jag inte betalade nån dollar extra för Boldin som jag trodde mkt på inför denna säsong i 49ers eller Cruz som jag gick efter.. riktigt dålig money management i draften för mig. Så går det när man är för rädd att man inte ska få ihop en bra bänk.. Svåraste med auctionen, om man ska toppa eller satsa på bänk, gör att alla beslut inte blir helt 100. Med det sagt tror jag du överreagerar lite efter en vecka, jag tar alla dagar i veckan White för 20 dollar (imo draftens bästa köp, men skadad vecka 1 så användes som decoy), riktigt jävla kap istället för Cruz för 27. Tror Colston för 16 är mycket bättre också prismässigt. (Projections, White 32 dollar, Cruz 22, Colston 20.) Inget sprint, utan ett marathon osv (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Skön seger i derbyt mot scissors, och cowboys håller undan mot giants. För en gångs skull får jag ha kvar hoppet och förväntningarna som man börjar säsongen med ända till vecka 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Haha inte jätte jämnt va? Så besviken över att jag inte betalade nån dollar extra för Boldin som jag trodde mkt på inför denna säsong i 49ers eller Cruz som jag gick efter.. riktigt dålig money management i draften för mig. Så går det när man är för rädd att man inte ska få ihop en bra bänk.. Nä, men det va rätt jämnt där ett tag. Boldin va riktigt grym i 49ers-matchen. Samma med Cruz som jag är riktigt jävla nöjd med! Enda besvikelsen va David Wilson....Mr Fumble! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Skön seger i derbyt mot scissors, och cowboys håller undan mot giants. För en gångs skull får jag ha kvar hoppet och förväntningarna som man börjar säsongen med ända till vecka 2 Doug Martin grejade 51 pinnar en match förra året och kan han så kan Shady så det är inte helt kört ännu. Men allvarligt talat så är det ändå skönt att veta att jag hade torskat den här matchen hur jag än gjort. Jag gjorde ett par misstag i draften men är ändå ganska nöjd. Men det går inte att jämföra med monsterlaget jag fick ihop ifjol. Men till slutspel ska vi nog kunna ta oss och väl där är saxarna alltid farliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 September , 2013 Rapport Share Postad 9 September , 2013 Doug Martin grejade 51 pinnar en match förra året och kan han så kan Shady så det är inte helt kört ännu. Men allvarligt talat så är det ändå skönt att veta att jag hade torskat den här matchen hur jag än gjort. Jag gjorde ett par misstag i draften men är ändå ganska nöjd. Men det går inte att jämföra med monsterlaget jag fick ihop ifjol. Men till slutspel ska vi nog kunna ta oss och väl där är saxarna alltid farliga. Om det skilt 35 hade jag nog inte vågat ta ut segern, men 50, då ska blixten verkligen slå ner. Du kommer nog klara dig bra, 43 för shady och 15 för Lacy va riktigt billigt. Vi gjorde varsitt liknande move i draften: Jag betalade 9 mer än någon annan för min RB1, peterson, och du betalade 9 mer än någon annan för din WR1, megatron, vi får se om det lönar sig. Själv e jag riktigt nöjd med Kaepernick för $7, tror han blir en top5 QB, kanske top3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 September , 2013 Rapport Share Postad 10 September , 2013 Någon som sitter med en bra RB på bänken och kan tänka sig nåt byte? De flesta av mina spelare är "up for grabs" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 11 September , 2013 Rapport Share Postad 11 September , 2013 http://www.nfl.com/photos/0ap1000000205053?campaign=Facebook_gallery_30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2013 Rapport Share Postad 11 September , 2013 Fan, man skulle gått all in med hundringen på Edelman alltså! Haha, min tjuga räckte inte långT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 11 September , 2013 Rapport Share Postad 11 September , 2013 Fan, man skulle gått all in med hundringen på Edelman alltså! Haha, min tjuga räckte inte långT! Haha, Ken lastade stenhårt på honom! Bara hoppas på att Gronkowski kommer tillbaka så Edelman inte får lika mycket bollar i red zone. Lyckades dock få Battle för en billig peng, hoppas han leverera lika bra (eller bättre) mot Texans som mot Steelers. Wilson känns sådär att ha i truppen just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2013 Rapport Share Postad 11 September , 2013 Haha, Ken lastade stenhårt på honom! Bara hoppas på att Gronkowski kommer tillbaka så Edelman inte får lika mycket bollar i red zone. Lyckades dock få Battle för en billig peng, hoppas han leverera lika bra (eller bättre) mot Texans som mot Steelers. Wilson känns sådär att ha i truppen just nu.. Tänkte lägga hela hundringen på honom men ångrade mig då jag inte ville sitta helt blank i framtiden, lite dumt känner jag nu i efterhand. Får "glädja" mig åt Vereens skada som ger Ridley en drös bollar extra varje match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Hallå allahopa, jag påminner en sista eller nästsista gång om Survivorn. Jag har ställt in så man kan välja söndagsmatcherna även om man inte har valt fram till på torsdag. Är så stressat med måndagnatt-matcher sen en nya match igen på torsdag, man hinner knappt kolla upp saker o ting. Men senast söndag ska laget in annars blir det strike 1. Är samma sak med trades, torsdagsmatcherna komplicerar allt så man behöver vänta en hel vecka på sina trades fast de är gjorda på onsdag. Så jag processar alla trades om båda parterna PMar mig (processar inte mina egna så jag inte hamnar i en olustig situation). Kollar varje dag så det inte ska vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Bra där! vettiga inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Wtf, vart är Survival-ligan? Loggar in på mitt konto men är inte kvar i ligan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 jorå du är med där Group ID# 10920 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Kan någon möjligtvis se vilken mail jag är reggad med? Isåfall får ni mer än gärna pm:a den till mig. Tydligen lyckats logga in på min "gamla" yahoo.com mail och kommer dessvärre inte åt den som jag reggat mig med i survivorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Kan någon möjligtvis se vilken mail jag är reggad med? Isåfall får ni mer än gärna pm:a den till mig. Tydligen lyckats logga in på min "gamla" yahoo.com mail och kommer dessvärre inte åt den som jag reggat mig med i survivorn. sent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts