Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Var det han som hade Team Bergh i förra ligan? Yep, tog ett skott att han heter Bergh, fanns 2st på eniro. Men ser nu att han i ligan bara heter berg så jag drar nog dött där. Får hoppas han tirllar in snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Yep, tog ett skott att han heter Bergh, fanns 2st på eniro. Men ser nu att han i ligan bara heter berg så jag drar nog dött där. Får hoppas han tirllar in snart. Skickat PM till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Skickat PM till dig Bra jobbat. Ringde honom, det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Bra jobbat. Ringde honom, det var han. Woohoo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Bra scoutat Hogge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Starkt jobbat allahopa, ni visade tagget (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Damn, sjukt att man missat/ glömt bort helt att vi ska ha tre WRs i vår liga. Där rök planerna man hade innan draften Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 priser? 7k ettan, 3k tvåan och allt till vinnarn i survivorn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 priser?7k ettan, 3k tvåan och allt till vinnarn i survivorn?? Funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Vi kör på 6-3-1k tycker jag, alltid kul* att köra om nåt litet efter man torskat en semi. Lite sjukt i år där 6 av 10 går vidare till slutspel men vaskamangöra *kul att köra, inte kör att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 6-3-1 låter bra för övrigt inte så nöjd med min draft men var svårt det där. tack för ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Får väl ses som en lyckad draft tycker jag även om jag känner att jag missade lite värde på bänken tack vare ett par dumma beslut. Spår final mellan Team Berghet och Schoolmaster Röstar förövrigt på 8k-2k eller 7k-3k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Vi kör på 6-3-1k tycker jag, alltid kul* att köra om nåt litet efter man torskat en semi. Lite sjukt i år där 6 av 10 går vidare till slutspel men vaskamangöra *kul att köra, inte kör att köra Trött efter draften men hänger inte riktigt med här; 6 lag till slutspel? edit: kollade nu: Playoff Teams 4 (2 rounds) Weeks per Playoff Matchup 2 weeks per round Vet inte om vi har bestämt det tidigare men nu har vi 2 veckors dueller i slutspelet? Tråkigt att finalen ska spelas vecka 16 och 17 när många lag vilar spelare, måste vi väl ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 6-3-1 blir bra! Första draften någonsin får anses som godkänd! Är inte helt missnöjd med mitt lag trots att Hogge snodde "min" Lynch! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Tyckte det var skitsvårt. Inte nöjd alls med min bänk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Det var roligt iaf? (= Vi kör absolut inte 2-veckors matchups, och absolut inget slutspel vecka 17. Jag hade glömt ändra dom inställningarna till samma som förra ligan. Har 6 lag där med BYE till divisionsvinnarna. Om majoritet vill köra 4 lag så är det ok för mig, tycker det är svårt med 10 lag, båda alternativen är lite osköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 6 lag med bye till divisionsvinnarna låter bra! Det går inte att välja att endast finalen ska vara två matcher va? Vore kul enligt mig så det inte är en veckas varians som avgör (inte bitter efter föra årets finalförlust ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 6 lag med bye till divisionsvinnarna låter bra! Det går inte att välja att endast finalen ska vara två matcher va? Vore kul enligt mig så det inte är en veckas varians som avgör (inte bitter efter föra årets finalförlust ) Det går, men bara 12 veckors grundserie då, en veckas bye, semifinaler sen 2 veckor final. Blir lite mindre fotboll för oss fiskar som kommer missa slutspel, så vi kör som vi alltid haft det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Röstar på fyra lag till final och 6-3-1 i prisstruktur. Sugen på att förstärka min WR-situation. Kom med förslag. Alla mina spelare är tillgängliga för byten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Får väl ses som en lyckad draft tycker jag även om jag känner att jag missade lite värde på bänken tack vare ett par dumma beslut. Spår final mellan Team Berghet och Schoolmaster Röstar förövrigt på 8k-2k eller 7k-3k Det var kul med auktion! Känner inte samma tillförsikt som du så 6k-3k-1k med en bronsmatch som gäller något låter bra för mig. 4 eller 6 till slutspel är lika OK för mig båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Jag föredrar sex lag till slutspel och gillar 6-3-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Jag föredrar sex lag till slutspel och gillar 6-3-1. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Jag föredrar sex lag till slutspel och gillar 6-3-1. +2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 September , 2013 Rapport Share Postad 3 September , 2013 Då spikar vi 6-3-1 och 6 lag till slutspel då. Nästa år måste vi jobba 12 pers. Gl alla. (Säsongen startar torsdag natt, glöm inte att välja lag i survivorn!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Hur funkar free agent auction? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts