berghet Postad 5 September , 2012 Rapport Share Postad 5 September , 2012 nöjda med draften? tycker jag fick ett helt ok lag iaf.. kunde gjort bättre men jaja, kan alltid klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 5 September , 2012 Rapport Share Postad 5 September , 2012 nöjda med draften? tycker jag fick ett helt ok lag iaf.. kunde gjort bättre men jaja, kan alltid klaga! Känner mig nöjd såhär preflop iaf, känns bättre än förra året. Glöm inte välja lag i survivorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2012 nöjda med draften? tycker jag fick ett helt ok lag iaf.. kunde gjort bättre men jaja, kan alltid klaga! gjorde 3 val jag är missnöjd med, men annars så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Jag är gryyyymt nöjd med min startelva men bänken ser kall ut, var ungefär samma förra året så bra tecken... Vi börjar året med hinkbet, Giants -3 till 1.75 gogo Eli (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Var ej förberedd, valde i princip enligt listan. Känns som lite väl skadebenäget/ojämnt lag. Det positiva är väl att jag kan ha juste upside om tillräckligt många presterar nära max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Underbart att det är igång. Lika underbart att både fantasyn och bettingen dessutom började bra. Mindre underbart att det känns som väldigt långt till söndag. Men då hinner jag bestämma mig hur jag ska formera mitt lag, har 1 eller två platser som jag inte alls bestämt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Svag start av min QB....(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 hur är det satt med playoffs, vilka går vidare och har ngn bye? förra året var det ju bara de som vann flest matcher och gruppindelningarna spelade ingen roll om jag inte minns fel? topp tre i varje grupp bör ju gå vidare och vinnarna får bye? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 6 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2012 hur är det satt med playoffs, vilka går vidare och har ngn bye? förra året var det ju bara de som vann flest matcher och gruppindelningarna spelade ingen roll om jag inte minns fel? topp tre i varje grupp bör ju gå vidare och vinnarna får bye? har inte sett nåt ställe man kan ändra det på. Men förra året spelade det visst roll. Alla 4 gruppsegrare gick vidare oavsett record. så antar att dom två som vinner grupperna nu får bye. Sen blir det nog dom 4 med bäst record skulle jag tro. det bäst hade ju vart topp2 i varje grupp+dom två övriga med bäst record, men vettefan om det går att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 har inte sett nåt ställe man kan ändra det på. Men förra året spelade det visst roll. Alla 4 gruppsegrare gick vidare oavsett record. så antar att dom två som vinner grupperna nu får bye. Sen blir det nog dom 4 med bäst record skulle jag tro. Så ska det va om jag fattat rätt, tycker det är bäst också. Hur lyckades vi inte fixa att man budar på free agentsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 6 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2012 Så ska det va om jag fattat rätt, tycker det är bäst också. Hur lyckades vi inte fixa att man budar på free agentsen? bra fråga. Ska vi ändra nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 bra fråga. Ska vi ändra nu eller? Jag lyckades inte ändra den, kan du göra det så gör det, tycker vi var ganska överens innan. 100 dollar budget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 6 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2012 Jag lyckades inte ändra den, kan du göra det så gör det, tycker vi var ganska överens innan. 100 dollar budget. lyckades inte heller ändra, ska testa igen på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Jag lyckades inte ändra den, kan du göra det så gör det, tycker vi var ganska överens innan. 100 dollar budget. Har verkligen ingen aning vad ni pratar om... Något jag behöver bry mig om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Har verkligen ingen aning vad ni pratar om...Något jag behöver bry mig om? Lite krångligt, ska försöka förklara. Detta handlar om spelarna som inte draftades av någon av oss. Just nu är de "Free Agents" vilket innebär att du kan plocka upp de i ditt lag när som helst, om du har en ledig plats i truppen. När matcherna spelas hamnar istället dessa spelare på "waivers" i 2 dar för att inte den som råkar sitta inloggad ska ha en fördel och tex kunna hugga en backup runningback som plötsligt blir en stjärna när lagets bästa runningback blir skadad. Under de 2 dagarna har vi alla chansen att claima honom. När de 2 dagarna är ute går han till den som har högst waiver priority. Även spelare som droppas från något av våra lag hamnar på waivers. Vad din waiver-order är kan du tex se under My Team. Just nu tror jag den baseras på draftordningen, men sen kommer den baseras på standings tror jag. Det haslo och shahin pratar om är att istället ha ett auktions-system där vi alla har en budget på tex 100 som vi bjuder på waiver-spelare med. Den som bjuder högst får spelaren, men har sen mindre pengar kvar i budgeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Stort tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 lyckades inte heller ändra, ska testa igen på tisdag. känns som att det är något man var tvungen att göra innan va? lite synd men inte hela världen kanske? några har ju redan gjort ettpar byten dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 9 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2012 woho. Denna söndagen har man väntat på sen feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 Fixade en bettingsida för NFL också http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1712366#1712366 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 Jag lyckas inte få fram redzone-kanalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 Jag lyckas inte få fram redzone-kanalen? Inte jag heller, ser i chatten att ingen verkar ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 Nu finns redzone, men du måste relauncha gamepass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 ser ut att gå mot seger i första matchen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 Vad störande att alla med Detroit o Philly dodgade i Survivorn (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts