Shahin86 Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Varför det? Med vanliga inställningen kan du inte spendera ner till 0 utan har alltid pengar kvar så du kan bjuda $1 så jag förstår inte vitsen. Om du får slut på pengar kan du ju inte bjuda på en enda spelare väl? Menar du att när man har slut på pengar kan man alltid lägga 1 dollar-bud ändå? Har att 0-dollar-bud är okej i alla mina ligor, inte tänkt så mycket på för/nackdelar. Kör majoritet som vanligt... Rösta på, lite knappt med tid bara. Citera
hogge75 Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 I de 2 mockdrafts jag gjort, har man inte kunnat spendera ner till noll, utan måste minst ha 1 dollar till varje spot man har kvar En annan sak, det är bra om alla har sina listor klara, så man inte behöver använda de 15 sek innan varje val (om ni fattar vad jag menar) Citera
Steel Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Edit: Aha, det var förvirring av FAAB och draften Citera
Shahin86 Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 I de 2 mockdrafts jag gjort, har man inte kunnat spendera ner till noll, utan måste minst ha 1 dollar till varje spot man har kvar En annan sak, det är bra om alla har sina listor klara, så man inte behöver använda de 15 sek innan varje val (om ni fattar vad jag menar) Nu kopplar jag, ni har blandat ihop FAAB med draften. I draften måste du ha 1 dollar till varje spelare och systemet fixar automatiskt så du har pengar kvar till varje spelare genom att justera maxbudet. Det vi snackar om nu är waivern, när nån åsna som Ogletree rushat en random-söndag och man vill adda honom mitt i säsongen, då ska man kunna lägga bud på 0 dollar. Citera
hogge75 Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 Nu kopplar jag, ni har blandat ihop FAAB med draften. I draften måste du ha 1 dollar till varje spelare och systemet fixar automatiskt så du har pengar kvar till varje spelare genom att justera maxbudet. Det vi snackar om nu är waivern, när nån åsna som Ogletree rushat en random-söndag och man vill adda honom mitt i säsongen, då ska man kunna lägga bud på 0 dollar. Ahaaa Citera
Shahin86 Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 Ja nu blir jag rädd, avgår? Kan du inte va med? Citera
D Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 Haha jodå! Skämdes bara över min missuppfattning. Citera
Shahin86 Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 Haha jodå! Skämdes bara över min missuppfattning. Puh, skrämde mig lite där. (2 pers som inte joinat survivorn för övrigt, D och Berghet gissar jag på, ingen brådska men första matchen torsdag natt) Citera
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Haslo, du måste lämna ligan ikväll. Går inte att få bort dig eftersom du är LM. Dom stänger lagen 20.00, måste fixas innan dess annars är vi fucked (= Citera
D Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Haslo, du måste lämna ligan ikväll. Går inte att få bort dig eftersom du är LM. Dom stänger lagen 20.00, måste fixas innan dess annars är vi fucked (= Har du prövat att maila honom? Citera
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Tror jag hittat telnr via gammal info här och i ligan. Skickat sms med påminnelse på vinst och förlust. Edit: Japp, det var rätt, han fixar det Citera
D Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Tror jag hittat telnr via gammal info här och i ligan. Skickat sms med påminnelse på vinst och förlust. Edit: Japp, det var rätt, han fixar det Bra jobbat! Googlade också fram tele.nr men vi är tydligen fler med goda stalkingsskills här. Citera
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Tyvärr, nytt meddelande: "verkar inte gå bara för jag är LM. Kan ej ta bort i LM tools." Shahin, möjligt skapa ny liga och bjuda in fort som f-n? Citera
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Crap, det här var onödigt stressande... Citera
Steel Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Tyvärr, nytt meddelande: "verkar inte gå bara för jag är LM. Kan ej ta bort i LM tools." Shahin, möjligt skapa ny liga och bjuda in fort som f-n? Kan han inte bara klicka "leave league" under My Team? Citera
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Kan han inte bara klicka "leave league" under My Team? Tyvärr, han har ingen länk där, antagligen eftersom han skapade ligan Citera
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 OK, jag har skapat en liga som heter pf2013sb. Jag kan inte sätta draft date än eftersom ligan inte är full, men om alla joinar kan jag sätta och vi kan köra. http://games.espn.go.com/ffl/leagueoffice?leagueId=1354552 Citera
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Vad gör vi? Kanske lika bra att starta plan B, dvs ny liga? Citera
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 OK, jag har skapat en liga som heter pf2013sb. Jag kan inte sätta draft date än eftersom ligan inte är full, men om alla joinar kan jag sätta och vi kan köra. http://games.espn.go.com/ffl/leagueoffice?leagueId=1354552 Steget före som vanligt.. Hittar dock inte ligan, skumt Citera
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 skapade ny liga, custom, pf2013sb2 http://games.espn.go.com/ffl/leagueoffice?leagueId=1345899 Denna är public så borde gå att se + joina för alla? Är nu offline i någon timme, om någon hittar fel på denna liga, starta gärna egen så kör vi på den i stället. Joina annars denna. Citera
Ken Lennaárd Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Hej. Tråkigt att någon inte kan vara med. Jag ser problem med nya lösningen men är spelbar för att hjälpa till. Alternativa lösningar är: 1. Låt ESPN-datorn sköta auktionen och A: spela med det B: sälj laget. 2. Försök hitta en ersättare själv som vill spela. Kanske 50-50? Kanske rabatt? 3. Jag kan köra ett extra lag om det är möjligt och folk tycker att det är en vettig idé. 4. Shahin kör ett extra lag. Ser det som viktigt att vi är tolv, eller jämnt. Citera
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Nu funkade det, hoppas alla andra hinner också Citera
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 Hej. Tråkigt att någon inte kan vara med. Jag ser problem med nya lösningen men är spelbar för att hjälpa till. Alternativa lösningar är: 1. Låt ESPN-datorn sköta auktionen och A: spela med det B: sälj laget. 2. Försök hitta en ersättare själv som vill spela. Kanske 50-50? Kanske rabatt? 3. Jag kan köra ett extra lag om det är möjligt och folk tycker att det är en vettig idé. 4. Shahin kör ett extra lag. Ser det som viktigt att vi är tolv, eller jämnt. Bara så jag fattar, du tycker inte 10 är en bra lösning? Citera
Recommended Posts