Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Detta tycker jag faktiskt är riktigt dåligt av 24h. Den 25/ 5 satte jag in pengar på 24h och fyllde i den dåvarande bonuskoden "*****" (ser nu att det är samma idag). Den 22/6 (30 dgr efter insättningen) skickade jag ett mail till både sostlinds mail, pokerforum@support.ee, samt 24hpokers kundsupport. Då jag inte ens fått svar per e-mail den 24:e tänkte jag att dem kanske är lediga och att jag iaf bör ha fått in pengarna tidigt på måndag men icke. Hur mycket ska man behöva anstränga sig för att dels få deras uppmärksamhet, dels erhålla sin bonus? Jag har uppfyllt alla krav med VIP-points osv.

Tacksam för svar!

Postad

Brukar inte vara poplärt hos support-avdelningar när man mailar tre addresser samtidigt :)

Den 25/ 5 satte jag in pengar på 24h ....... Den 22/6 (30 dgr efter insättningen)

25/5-22/6 blir inte 30 dagar förresten, 28 dagar för att vara exakt :)

Postad
Synd du inte använde forumets fin-fina kod X100SFD1 i stället :-)

Nåväl, skall vara fixat manuellt nu

Dem har inte kommit in än, men kommer väl under dagen. Tyvärr fungerade inte den koden då jag signade. Annars hade jag naturligtvis använt den istället!

jezaja, om man räknar den 25:e som en dag blir det exakt 30 dagar den 28:e.