Anref Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 kom på att jag behöver ingen hjälp för jag vet bäst själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 like Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 Fold pre, check flop, bet turn, bet river, så du gör väl egentligen fel på samtliga gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 Fold pre, check flop, bet turn, bet river, så du gör väl egentligen fel på samtliga gator. attans.. denna då? http://www.handconverter.com/hands/1363895 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 attans.. denna då? http://www.handconverter.com/hands/1363895 FIs range på rivern är förmodligen ganska polariserad. Jag tror inte att han bettar pot på turn & river med händer som har någorlunda bra showdown-värde men inte får värde av sämre händer ofta av att betta. Då återstår hans bluff-frekvens. Pga att jag tror att han har polariserad range, hade jag höjt mycket mindre. Antingen foldar han sina bluffar eller höjer och synar (och kanske bluffar tillbaka någon gång) sina värdehänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 FIs range på rivern är förmodligen ganska polariserad. Jag tror inte att han bettar pot på turn & river med händer som har någorlunda bra showdown-värde men inte får värde av sämre händer ofta av att betta. Då återstår hans bluff-frekvens. Pga att jag tror att han har polariserad range, hade jag höjt mycket mindre. Antingen foldar han sina bluffar eller höjer och synar (och kanske bluffar tillbaka någon gång) sina värdehänder. good to know, matnyttigt som det också kallas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 ställer rivern varje dag i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts