myrslok Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Nån som har märkt av det här: Party and neteller update? Superidiotiskt om det stämmer! Inte för att det är bra för dom heller, men amerikanerna kan ju åtminstone använda IGMPay o annat. Vad har vi för andra alternativ är i Sverige? * RP - QoS * Citera
Rodde Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Verkar vara falskt alarm Läser man sista inlägget i den tråden så verkar det inte vara falsk alarm. Edit: Det har tillkommit ett par inlägg nu, syftade dock på Dariel86:s inlägg Citera
Svinto Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Blir lätt illamående Och PayPro lär ju inte jubla heller. Citera
HouseDoG Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Det kanske förklarar vad som hände mig igår när jag signade upp på neteller från en ny dator. Nedan quotar jag vad jag skrev i Flera-party-konton-tråden. Okej. Idag hittade jag min äntligen en "ren" dator där inget som har med poker att göra var installerat. Eftersom jag är reggad på Multi sedan tidigare har jag länge varit på jakt efter en sån här dator för att kunna dra nytta av alla vackra reloads som Party erbjuder. Jag reggade mig och konfimerade e-mailen. Allt gick som smort. Det uppstod dock ett problem när jag skulle casha in 500 dollar via NETeller för att kunna ta del av 30% upp till 150dollars 7x signupen. Den säger att min NETeller redan är känd från en annan partyklient bla bla bla, och självklart så har det att göra med att jag har satt in och tagit ut från multipoker med det. Vad ska jag göra nu? Jag trodde inte att det här skulle hända när man reggade från en annan dator. Jag har använt VISA på multi också, så det känns rätt kört att använda det på Party. Någon som vet hur jag ska lösa detta? Vill jättegärna ha konto på Party! Btw, tycker ni jag ska prova att kontakta kundtjänst och se om det löser sig? Bättre att ringa än att maila? Citera
myrslok Postad 27 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2005 ring och prata med dom, så får du nog svar betydligt snabbare. Citera
HouseDoG Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Mailade iaf och fick följande svar: Thank you for contacting Transaction Customer Service at Pay-Pro. Please be informed that you cannot use your neteller account on this PartyPoker account as you have used this neteller account on other gaming sites. For security purpose you are not allowed to make use of any financials which have been used earlier on other site. please make use of other deposit options available for you 1) Credit Card / Debit Card (Visa/ Master card or Diners) 2) Phone Connect Card 3) E-passporte 5) EuroBank Wire 6) WesternUnion. Jag svarade och sa att jag använt NETellern på massor av olika sidor utan några problem, och att jag inte kan förstå hur det ska kunna nekas i säkerthetssyfte. Jag antar att det här egentligen handlar om att dom inte vill ha användare med konto på alla sidor i nätverket. Det konstiga är isåfall att dom uppmuntrar mig att sätta in via en annan metod som bara gör det hela krångligt. Hoppas på att dom ids öppna mitt NETeller-konto för insättningar igen, även om det känns ganska otroligt. Citera
Sansrom Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Detta verkar inte gälla alla, åtminstone inte ännu. Jag lyckades ta ut pengar på både Empire och Party, och sedan föra över degen till Multipoker-kontot, allt via samma Neteller-konto. Undrar lite hur deras urvalsprocess ser ut... Citera
Seabass Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Såhär står det i pay-pro:s FAQ angående cash out till neteller. Can I cash out using NETeller? Yes, you can 'Cash Out' to NETeller provided you have an account with them. Note: The email addresses you registered with NETeller and the Poker room must be the same or your request will be declined by NETeller's security system. Jag förstår dock inte riktigt vad som menas med "and the Poker room must be the same". Lite flummigt formulerat tycker jag. Samma som vad? Citera
kydyl Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Såhär står det i pay-pro:s FAQ angående cash out till neteller. Can I cash out using NETeller? Yes, you can 'Cash Out' to NETeller provided you have an account with them. Note: The email addresses you registered with NETeller and the Poker room must be the same or your request will be declined by NETeller's security system. Jag förstår dock inte riktigt vad som menas med "and the Poker room must be the same". Lite flummigt formulerat tycker jag. Samma som vad? epost adressen du registrerat hos neteller ska vara samma adress som du har registrerat hos pokerrummet. Citera
Seabass Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Haha där gjorde man bort sig. Snacka om att läsa igenom det slarvigt. Då fattar jag! Citera
Largo-Sama Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Är det någon som vet än om det går att "låsa upp" den här säkerhetsspärren genom att ringa dem? Annars så verkar det som att man får ta omvägen och kostnaderna att sätta in med visa-kort varje gång. Citera
Largo-Sama Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Idag så provade jag att göra en deposit till party-poker, och det gick fint. Jag har inte samma e-mail till neteller som party, däremot så var det första gången som jag försökte göra en deposit sen regeln infördes. Citera
Svinto Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Jag vet inte vad man ska tro... om det var så att detta gällde alla så tycker man att det borde finnas milslånga trådar på alla forum som har någon som helst anknytning till poker. Citera
Largo-Sama Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Att casha ut gick också bra. Regeln kanske bara gäller nya konton? well, jag är glad över att mitt funkar Citera
lethe Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Satte in på party nyligen, tog ute lite deg för att fylla på Empire. Gick fint. Som vanligt kom pengarna på ett par timmar. Citera
Recommended Posts