Gå till innehåll

McFatty @ SvS 0.25/0.5


Daxxar

Recommended Posts

Håller väl delvis med föregående talare. Du spelar på gränsen till för tajt. Jag själv är precis tvärtom. Har en Vpip någonstans mellan 26-30%. Det är helt klart på gränsen till för mycket. Men jag tror att båda stilarna kan vara framgångsrika. Fisken på Svs skiter i hur tajt du spelar, dom bara betalar. Så fortsätt på samma spår. Det är ju viktigt att du är bekväm i ditt spel.

 

Tror rakt av att du är en plussande spelare. Minus sessioner är tyvärr ett måste. Det händer alla tajta som lösa. Så körhårt och fortsätt nöta så ska du se att det går=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för uppmuntran och feedback. Uppskattar det!

 

Ska försöka tänka på att spela fler händer men jag känner mig så fiskig när jag spelar vissa händer och sen när jag väl ska spela typ 56s på knappen eller liknande så lyckas jag alltid med att förlora ett inköp (känns det som). Har mycket kvar att lära. Måste också bli mindre resultatfokuserad. Det är resultatet jag fokuserar på till 95% skulle jag tro.

 

Dom goda nyheterna är att jag hade en monstersession idag där jag plussade typ 12inköp. De dåliga är att min PT databas försvunnit på något sätt. Båda den nya och den gamla och alla andra. Vet inte vad som hänt. Om jag hittar händerna på datorn kanske jag kan fixa det annars får jag börja om igen utan +12 inköp. Det som var en så fin start på grafen hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du ska spela som du gör. Fokusera mera på göra färre och färre misstag, sen kan du givetvis öppna upp fler händer . Men finns ingen anledning att göra det om man är osäker!

 

Så fortsätt spela om du gör så kommer resultatet med tiden.

 

gl och wp till grafen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för uppmuntran och feedback. Uppskattar det!

 

Ska försöka tänka på att spela fler händer men jag känner mig så fiskig när jag spelar vissa händer och sen när jag väl ska spela typ 56s på knappen eller liknande så lyckas jag alltid med att förlora ett inköp (känns det som). Har mycket kvar att lära. Måste också bli mindre resultatfokuserad. Det är resultatet jag fokuserar på till 95% skulle jag tro.

 

Dom goda nyheterna är att jag hade en monstersession idag där jag plussade typ 12inköp. De dåliga är att min PT databas försvunnit på något sätt. Båda den nya och den gamla och alla andra. Vet inte vad som hänt. Om jag hittar händerna på datorn kanske jag kan fixa det annars får jag börja om igen utan +12 inköp. Det som var en så fin start på grafen hehe.

 

Gött mos!!!! Gogogogo!!! Själv gjorde man 7.9 inköp idag=) Värdet är det inget fel på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...