Cyntax Postad 18 September , 2011 Rapport Postad 18 September , 2011 Så ditt bud är?Överklaga. Freeroll? Citera
Peruken Postad 18 September , 2011 Rapport Postad 18 September , 2011 Överklaga. Freeroll? Tid är pengar som den kloka farbror Joakim brukar/brukade säga. Sen vill jag verlkigen inte bli granskad igen då det tar ett jävla tag att rentvå sig själv. Även om man har rent mjöl i påsen Citera
Cyntax Postad 18 September , 2011 Rapport Postad 18 September , 2011 Tid är pengar som den kloka farbror Joakim brukar/brukade säga. Sen vill jag verlkigen inte bli granskad igen då det tar ett jävla tag att rentvå sig själv. Även om man har rent mjöl i påsen För 170k Risken att bli granskad igen hänger inte ihop med om du överklagar. Snarare så att den risken blivit kraftigt större för att du redan blivit granskad och betalat 170k. Citera
RoopzY Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Viktigt dygn nu, låt det bli ett lyckat sådant. Skickar iväg 1k SEK till barncancerfonden om jag återfår mina pengar :-) Tack på förhand Citera
JackVegas Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Slår en tärning och skickar så många tusen till barncancerfonden om det dingas Citera
Balta Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Vilken tid svensk tid hålls rättegången? Citera
Freddy1337 Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Vilken tid svensk tid hålls rättegången? den började för 4 timmar sen hoppas de går på lunch snart så man kanske får höra lite nyheter. Citera
busen Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 den började för 4 timmar sen hoppas de går på lunch snart så man kanske får höra lite nyheter. +1 Citera
Kissekatt Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Det gör man inte då förhandlingarna hålls bakom nära nog lyckta dörrar. Citera
busen Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Kanske pa http://www.quadjacks.com/ - dem har en radio tjanst dar dem forra hearingen intervjuade folk som har koll. Citera
Freddy1337 Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Quadjacks är live just nu, fast de snackar om amerikansk fotboll istället. Citera
Kissekatt Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Då repeterar jag: till skillnad från förra hearingen är den här inte öppen för allmänheten, därav inga updates. Citera
Freddy1337 Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Förra hearinget stängde för allmänheten så fort det gick igång. Och då fick man ändå en del uppdateringar hur det gick till där inne Citera
Freddy1337 Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Quadjacks har precis luskat fram att AGCC har bokat konferansrummet tills onsdag och att de tydligen kommer hålla på i cirka 30 min till idag. Citera
boyssaninter Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Viktigt dygn nu, låt det bli ett lyckat sådant.Skickar iväg 1k SEK till barncancerfonden om jag återfår mina pengar :-) Tack på förhand Kommer med största sannolikhet inte hända något ikväll. Jag tror personligen att förhöret kommer bli framskutet igen för att låta FTP snacka med investerare.. Citera
RoopzY Postad 19 September , 2011 Rapport Postad 19 September , 2011 Nä, den trenden har hållit i sig sedan första förhöret =( Ville få med barncancerfonden så att Howard L, karma, eller gud kunde se min goda gärning och slanta upp till mig! Citera
Koska Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Hej, Har inte orkat bry mig om detta tidigare eftersom jag trodde att det skulle lösa sig med tiden, men kikade igenom det lite nu då jag har/hade lite dollar på mitt FTP-konto. Lyckades göra ett uttag 27/6 via "Local Bank Transfer" och fick ett mejl om att uttaget godkänts och att pengarna skulle vara på mitt konto inom 10-15 dagar (fick även ett överföringsnummer ). Sen hände det grejer och jag har ännu inte fått mina pengar. Är det bara för mig att hoppas på klonken som alla andra eller skiljer sig mitt fall åt eftersom min uttagsbegäran blivit godkänd? Detta var mitt första inlägg, hoppas ni gillar det. MvH Citera
Snusarn Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Du har fötterna i bajset precis som alla andra. Att det tagit 3 månader istället för 10-15 dagar borde ju piska igång varningsklockorna. Citera
garvin Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 http://www.forbes.com/sites/nathanvardi/2011/09/20/feds-call-full-tilt-poker-a-massive-ponzi-scheme/?partner=yahootix Jag tror att vi är långt bortom varningsklockor... Beklagar alla som blev blåsta, klarade mig själv med en hårsmån. Citera
Deco89 Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 http://www.subjectpoker.com/2011/09/ftp-civil-amended/ Deep deep shit. Citera
PokerDeLux Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Hej, Har inte orkat bry mig om detta tidigare eftersom jag trodde att det skulle lösa sig med tiden, men kikade igenom det lite nu då jag har/hade lite dollar på mitt FTP-konto. Lyckades göra ett uttag 27/6 via "Local Bank Transfer" och fick ett mejl om att uttaget godkänts och att pengarna skulle vara på mitt konto inom 10-15 dagar (fick även ett överföringsnummer ). Sen hände det grejer och jag har ännu inte fått mina pengar. Är det bara för mig att hoppas på klonken som alla andra eller skiljer sig mitt fall åt eftersom min uttagsbegäran blivit godkänd? Detta var mitt första inlägg, hoppas ni gillar det. MvH har exakt som dig fått mitt uttag godkänt via banktransfer men sedan har jag inte fått något/ det blivit fryst... dock har jag en stor summa inne på kontot med.. Men allt är ju låst tills vidare:) bara glömma bort dom tills det händer något konkret med besked om pengar som ska utbetalas till spelare.. Citera
garvin Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 "varningsklockor ringer", "blivit fryst", "låst tills vidare", "tills det händer något konkret"... Ni vet vad en "Ponzi Scheme" är, va? Citera
Recommended Posts