Vladi Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Eventuellt onödig tråd att starta, men vad tkr vi om att folda K2s på floppen här? Jag tycker det verkar vääääääldigt konstigt. Nu är jag ingen turneringsspelare iofs så kanske finns en jätteenkel förklaring bakom det hela, har aldrig sett det själv innan bara. Handen börjar ca 34.30 in i klippet: http://www.pokercast.tv/1563-world-series-of-poker-circuit-2011-e05 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 går inte att se. logga in säger sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 minst sagt märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 går inte att se. logga in säger sidan. Du måste registrera tydligen. Så supermärklig är väl inte folden, om han är en nyburgare kan man väl förstå. Jag och hela pf hade väl dock aldrig lagt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Du måste registrera tydligen. Så supermärklig är väl inte folden, om han är en nyburgare kan man väl förstå. Jag och hela pf hade väl dock aldrig lagt den. Är dom goda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Är dom goda? Riktigt goda. De följer även tallriksmodellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackan996 Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 kanske missade han att de var suited i spader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Men nej han missade inte att dom var suited för han sa efteråt att han la nötfärgdraget Och han är turneringsproffs så det är inte för att han är nybörjare... Själva folden fattar jag ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guincho Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Orkade inte titta på de första 34 minuterna. Var detta final table? Var någon spelare short stackad och nära att bli utslagen? Kanske ville han bara klättra ett steg eller två på prisstegen, vilket han kom på först efter att ha synat pre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Vad är det för en gubbe? Några händer senare är han ute. Då har hunnit med att syna out of turn, göra det aktuella spelet och sedan en bedrövlig raisefold på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts