Gå till innehåll

Micro-Poker 21/9. Spelare sökes. (Södra Stockholm!)


Cyntax

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Nice! PM:ar du adress och så?
Hahaha! Helt sjukt flax du har. Nybörjartur? Tror du att du får komma tillbaka nu? ;)

 

...eloket gick och vann alla tre turrar samma kväll, första kvällen han fick vara med.

 

Hoppas du hade kul och gillade klubben.

Jag och en kompis är riktigt sugna på lite mer seriösa turneringar, inte bara som när vi spelar med polarna. Verkar ju vara lagom insats å så, men vi är bara 18 så ni kanske inte vill ha oss där haha. Men om vi får kommer vi gärna förbi nästa gång!
Nja, vi har ganska mycket medlemmar nu och tyvärr kör vi med lite åldersdiskriminering. Jag sätter upp er på en reserv-backup-lista så får vi se.
Jag har åldern inne, så finns det plats så spelar jag gärna.

Låter som ett trevligt gäng.

Jag har dig på min reservlista.

 

---

 

Schoolbook var också med igår. Gick ganska tungt och han blev brutalt utdragen flera gånger. eloket var mannen som drog ut alla. Nöthanden var vilken hand som helst med en 4'a. Sick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha! Helt sjukt flax du har. Nybörjartur? Tror du att du får komma tillbaka nu? ;)

 

...eloket gick och vann alla tre turrar samma kväll, första kvällen han fick vara med.

 

Hoppas du hade kul och gillade klubben.

 

Ja, stort tack för att jag fick följa med. Supernice gäng. Hoppas de släpper in mig igen trots mina övernaturliga klonkingskillz.:oops: Inte ens när jag försökte åka ut lyckades jag.:-) Skillzen följde ju tacknämligt nog med till CC oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schoolbook var också med igår. Gick ganska tungt och han blev brutalt utdragen flera gånger. eloket var mannen som drog ut alla. Nöthanden var vilken hand som helst med en 4'a. Sick!

 

Ja, det blåste onekligen motvind. Mycket trevligt var det i alla fall och whiskyn lindrade vid utdragningarna. Kanske bra att det gick dåligt för en av oss nya i alla fall så vi inte blir portade i fortsättningen ;-) Sick att du vann tredje också, hade ju stuckit då. Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det blåste onekligen motvind. Mycket trevligt var det i alla fall och whiskyn lindrade vid utdragningarna. Kanske bra att det gick dåligt för en av oss nya i alla fall så vi inte blir portade i fortsättningen ;-) Sick att du vann tredje också, hade ju stuckit då. Grattis!
Jo, hehe. Bara att ta nya tag och komma igen. Blev väl ändå inte så dyr kväll?

 

3/3 spelar vi igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det blåste onekligen motvind. Mycket trevligt var det i alla fall och whiskyn lindrade vid utdragningarna. Kanske bra att det gick dåligt för en av oss nya i alla fall så vi inte blir portade i fortsättningen ;-) Sick att du vann tredje också, hade ju stuckit då. Grattis!

 

Tack! Det var en helt sick (och trevlig) kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Kenta, Eloket och Schoolbook har varit med och lirat. De kan intyga att vi är riktigt kassa på poker och att det är väldigt kul att spela med oss.

 

Men nu söker vi nya hajar som vill spela av oss lite pengar. :lol:

22/9 tänkte vi köra två bord och vi har plats för minst fyra nya spelare.

 

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Vem vill lira lite poker med oss nu på lördag?

Blir en liten spontanpoker på lördag. Vi kör igång kl 13 och brukar lira till ca kl 22-23 eller så. Matpaus ca kl 17-18.

 

Trevligt gäng gubbar. Det börjar bli några forumiter som hittat till oss nu. Jag vill inte nämna några namn, men det finns några kändisar. ;-)

 

Vi kör micro-turneringar med inköp 100-300 kr + ibland rebuys/addons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...