Roob Postad 21 Juni , 2011 Rapport Postad 21 Juni , 2011 Tillbaka till borås skall den! att den ska!! forza Citera
SouthEast Postad 21 Juni , 2011 Rapport Postad 21 Juni , 2011 Har, eller ska Lennart Johansson flytta till Borås med sin pokal! Citera
fraallan Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2011 Då var det dags att gå på grinden igen då, Bjoelle å Corax står som vanligt för stejken.. Blev inte jätte mycket sömn pågrund utav att Bjoelle sparka upp mig vid tio och sa att han inte hade råd att låta mig sova mig..... Citera
fraallan Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2011 Har, eller ska Lennart Johansson flytta till Borås med sin pokal! Skit i Lennart, ge oss trofen bara!!!!!!!!! Citera
fraallan Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2011 Skänkte precis min själ till satan och la in satansverktyg i min dator ( Holdem manager).....Lär väll vara kvar typ 5min högst! Citera
miata91 Postad 21 Juni , 2011 Rapport Postad 21 Juni , 2011 Då var det dags att gå på grinden igen då, Bjoelle å Corax står som vanligt för stejken.. Blev inte jätte mycket sömn pågrund utav att Bjoelle sparka upp mig vid tio och sa att han inte hade råd att låta mig sova mig..... Jävla gotte bjoelle, skaffat sig egen HEST och allt. Citera
fraallan Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2011 Någon som har någon som helst aning om man kan ta bort den satans pokerstars loggan i HUDen på Hm???! Citera
fraallan Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 Slutade back 250 Igår med 7st cashes, var extremt kall i slutskedet.. går på nytt igen bjoelle och Corax står för stejken idag igen. dags och hitta plusset medans man ser IF Elfsborg krossa Blowitt!!!!!! Citera
fraallan Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Slutade dagens tiltdag på +765 Citera
fraallan Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Dags att gå på dagens grind, blir förmodligen 12-16tours. Tänkte fixxa ett fint plus så här innan midsommar, givetvis står Bjoelle och Corax för stejken även idag. Känner mig almänt slut som människa efter att tillbringat 4timmar i en sossecontainer mellan Hultsfred och Borås men det är bara kasta i sig några Redbull och beställa hem en pizza å gå på grinden! Givetvis blir det västkusten och Varberg över midsommar... Citera
miata91 Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Givetvis blir det västkusten och Varberg över midsommar... Whoohooo, bra val. Citera
fraallan Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Grinden gick inte alls som jag hade tänkt när 8st turrar har startat känner jag mej helt svimfärdig och förstörd, sen börjar det värka i hela kroppen ........ Så nu ligger man med feber inför midsommar, ber till pokergudarna att skiten släpper tills imorgon så man slipper sitta hemma över midsommar!? Så nu ligger jag och praktiserar min speciella pokerteknik i den sista turneringen, "sova mellan händerna".. Citera
fraallan Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Whoohooo, bra val. Vete fan om det är så jäävla bra val ... Bara en jäävla massa Boråsare och markbor typ mellan 14-17års ålder.... Dock brukar sociten vara bra på Midsommardagen. Citera
bjoelle Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Vete fan om det är så jäävla bra val ...Bara en jäävla massa Boråsare och markbor typ mellan 14-17års ålder.... Dock brukar sociten vara bra på Midsommardagen. Sen när ansåg du det vara negativt? Citera
Slaktavfall Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Så nu ligger man med feber inför midsommar, ber till pokergudarna att skiten släpper tills imorgon så man slipper sitta hemma över midsommar!? Den här låten botar allt när man sitter fast bakom linjerna och tror att man ska dö eller när man allmänt känner sig en smula illa till mods: Ett kul partytrick är att lära sig dansen utantill. Lycka till! Edit: Kate Piersons dans obv Citera
fraallan Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Sen när ansåg du det vara negativt? Har flyttat upp ribban sen 17-18 till något år tillbaka =P Citera
fraallan Postad 26 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2011 Dags att gå på söndagsgrinden efter lite midsommarfirande i VBG.. En helt ok helg med någon husvagns klonk. Har även lyckas med att tappat rösten efter att på fyllan skrikit " är du vaken lars" halva kvällen igår. blir ett 15tal turrar ikväll stejkade av Bjoelle och Corax.. Citera
fraallan Postad 26 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2011 Blev en kortgrind idag pga av slitages från helgensverksamhet.. +223 Citera
fraallan Postad 28 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2011 Hitta lillbacket igår på -70. Har även börjat "grinda" vårdcentralen varit där 3gånger nu på 2 dagar å skall dit återigen å kolla halsen imorgon, antingen vill sköterskan bara ligga med mig eller så hittar hon verkligen inte felet. Citera
fraallan Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2011 Hittta åter backet på hela 15 Citera
TotalFarsa Postad 29 Juni , 2011 Rapport Postad 29 Juni , 2011 Hitta lillbacket igår på -70.Har även börjat "grinda" vårdcentralen varit där 3gånger nu på 2 dagar å skall dit återigen å kolla halsen imorgon, antingen vill sköterskan bara ligga med mig eller så hittar hon verkligen inte felet. Citera
fraallan Postad 30 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2011 Hitta mega - igår på 260 helt enkelt iskall, valde idag att sova fram till 17.00 för att gå och kika på IF Elfsborg - Fola (4-0) och sedan gå på grinden nu vid 20.00 istället. Citera
o_x_e_n Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Tjena Såg att du lirar runt 15 turrar per kväll hur mkt tror du att det påverkar din rio? Säg om du lirar 6 istället? Nån annan som har nån tanke om det? Citera
Recommended Posts