Gå till innehåll

Fraallans Stejkbok.


fraallan

Recommended Posts

Tjenna la upp en stejktråd här om dagen så tänkte följa upp mina stejks med en

dagbok.

http://pokerforum.nu/forum/stakes-transfers-procentbyte/65199-mtt-stejk.html#post1618612

 

De turrar som spelas på stejk idag är:

$11 nl holdem

$5.5 Nl hold´em

$11 Nl hold´em

3.30+R Nl hold´em

4.40 nl holdém 2r1a

$11 nl holdem 3

 

Total inköp : $70.20

 

Bjoelle står för dagens stejk så förhoppningsvis blir detta den bästa investering han har gjort senaste månaderna!

 

 

 

 

 

 

(090509234340)karate_kid_2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 462
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alla gillar olika. Och därför får väl de som behöver stejk bestämma sin egen deal.

 

Och var säger jag att jag har något emot det? Jag tycker att det ska vara tillåtet att GRANSKA dealen i en tråd om stejkning, så att det kommer ALLA medlemmar tillgodo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Den här dealen är iaf så jag tycker det borde vara win/win för både stejkare och spelare. Så kom ihåg det om det inte blir klonk. Jag tycker att ni BÅDA är vinnare! Ta hem någon av de här turrarna nu!

 

Jadå. Frallan är en bra häst. Har ju stakeat han tidigare med framgång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte nästan det. Spelar man på ongame är man van att punga ut 11$ för att få typ 1500$ i prispengar. Kanske får byta till stars och man ska hitta storklonken för små $ :)

 

Fördelar: 1.Stora pengar om man går hela vägen

2. Bra struktur, vilket gör att bra spelare får mer edge

 

Nackdelar: 1. Otroligt svårt att gå hela vägen i de med låga buy-ins pga de stora startfälten

2. Lång snittid för turneringarna för att bara plussa marginellt för de prisplatser där man oftast hamnar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fördelar: 1.Stora pengar om man går hela vägen

2. Bra struktur, vilket gör att bra spelare får mer edge

 

Nackdelar: 1. Otroligt svårt att gå hela vägen i de med låga buy-ins pga de stora startfälten

2. Lång snittid för turneringarna för att bara plussa marginellt för de prisplatser där man oftast hamnar

 

3. Väldigt topheavy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte nästan det. Spelar man på ongame är man van att punga ut 11$ för att få typ 1500$ i prispengar. Kanske får byta till stars och man ska hitta storklonken för små $ :)

 

Om du är van vid att få $1500 varje gång du betalar $11 i inköp så borde du inte byta site IMO.

 

GL till fraallan och bjoelle obv. Det är inte utan att man blir lite sugen på att stejka själv när man ser fraallans resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du är van vid att få $1500 varje gång du betalar $11 i inköp så borde du inte byta site IMO.

 

GL till fraallan och bjoelle obv. Det är inte utan att man blir lite sugen på att stejka själv när man ser fraallans resultat.

 

nej, menar att det är 1500$ garanti. blir inte många $ till vinnade, kom 2a och fick 230$ för en 11$ iofs var den 2 på natten. Men ändå. Du kan hitta bra garanti men då är det alltid med rebuy osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ogillar turbos, vill ha långsam struktur med så mycket marker som möjligt.
Night rehaben kl 2020 varje kväll, förutom lördagar, på ongay? En $11-rebaj, start 1.5k, rebaj 2.5k och addon ger 3k. Perioder på 10-12 minuter, kommer inte ihåg exakt, men de extra markerna gör det till lite vilda västern under första timmen :mrgreen:

 

Visst fan, kom för #¤"&&/"¤¤ inte och spela den. Behöver inte bra motstånd :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...