Gubben_Ralf Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Försökt öppna Full Tilt när jag är kopplad till en VPN-klient ochdet verkar inte fungera. Står bara "Ansluter" och "försöker igen". Någon som vet något om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Amerikanskt IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gubben_Ralf Postad 30 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Det är en svensk tjänst (http:/www.anonine.net) och Pokerstars funkar utmärkt, så förstår inte vad problemet är. Tänkte om det var något nytt sedan black friday. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gubben_Ralf Postad 31 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Finns det ingen som spelar Full Tilt Poker med VPN?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spudge Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 Jag lirar (läs lirade) på FTP och lyckades aldrig heller komma in medan jag var uppkopplad via VPN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts