gorparken Postad 27 Maj , 2011 Rapport Postad 27 Maj , 2011 Har pokerstars slutat med double or nothing sng? Jag hittar inga i lobbyn. Däremot hittar jag en ny skum hybridvariant fifty50... Har ni slutat med vanliga DoNs? Citera
MuCkMyL1f3 Postad 27 Maj , 2011 Rapport Postad 27 Maj , 2011 ja dom har slutet med DoN. fifty50 är det som gäller nu. Liknande koncept men nu belönas du för hut mkt marker du skramlar ihop också =) mkt roligare imo. Citera
str1ke Postad 27 Maj , 2011 Rapport Postad 27 Maj , 2011 Bra förändring imo, inte för att jag är sng-spelare men min erfarenhet är att det ofta blev 6-7 spelare kvar med mindre än 5 BB var kvar. Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Hej str1ke, Precis som redovisats i posterna ovan så erbuder vi inte längre Double or Nothings men erbjuder en variant som många tycker är bättre, Fifty50. Lär gärna mer om Fifty50s här: http://www.pokerstars.se/poker/tournaments/types/#fifty50 Har du fler frågor om detta eller något annat hjälper vi gärna till. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
gorparken Postad 29 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2011 Karl, vad är anledningen till att ni slutade med vanliga hederliga DoNs? Jag gillade dem i alla fall... Citera
Stormen_Per Postad 29 Maj , 2011 Rapport Postad 29 Maj , 2011 Karl, vad är anledningen till att ni slutade med vanliga ohederliga DoNs? Jag gillade dem i alla fall... . Citera
PokerStars_Karl Postad 31 Maj , 2011 Rapport Postad 31 Maj , 2011 Hej, Det finns väl flera anledningar men en av dem är att vi tycker att Fifty50 är ett bättre format av en liknande spelform. Många av attributen som spelare gillade med 'Double or Nothing'-turneringarna känns även igen i 'Fifty50'-turneringarna: • Hälften av spelarna som deltar vinner pengar • Turneringen slutar när hälften av spelarna har åkt ut • Inget spel short-handed • De är över snabbt Vi förstår att en del spelare kommer att sakna 'Double or Nothing'-turneringarna men ibland så är det nödvändigt att göra förbättringar och ändringar i spelen. Även om det kan vara frustrerande att inte längre kunna spela ett spel som man är van vid så tror vi att många kommer visa sig att 'Fifty50'-turneringarna är ett bättre turneringsformat. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts