fore_man Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 Det blir en vit midsommar detta år Jag önskar min hade varit vit oxå Citera
Bein Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 Den var inte seriös va, Bein? Åh herregud. Vet inte faktiskt några är ju bra fast några suger dase. hm skyller på ölen Citera
browndwarf Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 Vaknade nyss med ett igenmurat öga och en ringande sensation i örat. Det sista jag kommer ihåg är att jag dansade styrdans med ett skapligt kjoltyg. Glad midsommar på er Citera
Kajjan Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 jag å två kompisar avslutade festen igår med att hoppa i en å och försöka flyta på en fin bäddmadrass från Jämshög till pukavik (ett par kilometrar). vi kom ca 3 meter innan madrassen nått botten å vi låg på mage utspridda i ån. Hade lite dåligt samvete för att ha förstört en perfekt fungerande bäddmadrass och att jag varit så full så att jag faktiskt trodde att den hade flytkraft nog för mig å mina kompisar Jag fick avsmak för mig själv när jag vaknade i morse å såg madrassen ligga lerig nere vid ån. Har blodblåsor på fötterna idag efter att ha gått upp ur ån på väldigt vassa stenar, annars var det en toppenfest hoppas att det var bra för er me //kajjan Citera
Recommended Posts