pluntzky Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Lite off topic, men vill man ha mkt +EV så är väl både poker och jobb det ultimata =) Utbildning är rätt +EV det med Citera
RayIV Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Lite OT till, har börjat prova lyckan lite på 24Hs NL50 bord (verkar finnas mycket hobbylirare, svenska sådana t.o.m.) så kan man få veta vilka nicks du lirar under så man vet vem man ska försöka få ur balans efter att dragit ut? Citera
eyedol Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Givet optimalt bonushorande kan man få in ungefär 8-10 dollar per timme. Givet plus minus noll på spelet blir 25.000 svenska bara ungefär 400h med den hastigheten dvs ca 10 arbetsveckor. Kan man vinna en del också blir det ju mindre förståss... /Bjorn Vet inte vad du menar med optimalt bonushorande men låt säga att du åtminstone kör fyra bord samtidigt så drar du in 25k SEK på ca 150h. Citera
Arooon Postad 26 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2005 ok, om man försöker gå tillbaka lite till syftet med den här tråden. Är min idé bra eller dålig? Citera
Swede Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 ok, om man försöker gå tillbaka lite till syftet med den här tråden. Är min idé bra eller dålig? om du spelar sa pass disciplinerat som jag har sett dig spela sa tror jag att din ide ar bra. men da maste du spela bra och inte lata dig sjalv tilta/ spela slappt Citera
greywolf Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 ok, om man försöker gå tillbaka lite till syftet med den här tråden. Är min idé bra eller dålig? e nog bara du som kan veta om du klarar av att skrapa ihop 25k eller inte..testa! du har säkert redan bestämt dig för att försöka lira ihop pengarna så lycka till och håll disciplinen så ska det nog ordna sig, brukar också ha problem med den men det är bara att bita ihop. Citera
Nocturnal5 Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Skillnaden ligger väl i om du måste ha 25k eller om du vill ha 25k. Om du måste ha pengarna är det bara att ta dig ett jobb och pallra dig iväg på morgonen, om du inte behöver pengarna men vill ha så visst - kör på pokern. Citera
pimpout Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Har du skills och disciplin så är det väl inga problem. Citera
Arooon Postad 6 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hej, kastade nyss bort 100 e och la ner någorlunda i tid, vilket jag inte skulle gjort om denna tråd inte skulle startats. Så istället för att lira tänkte jag bara berätta att jag snart är klar med mitt mål, oväntat tidigt och nu gäller det bara att fortsätta nöta på. Citera
heltok Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hej, kastade nyss bort 100 e och la ner någorlunda i tid, vilket jag inte skulle gjort om denna tråd inte skulle startats. Så istället för att lira tänkte jag bara berätta att jag snart är klar med mitt mål, oväntat tidigt och nu gäller det bara att fortsätta nöta på. ditt mål var 25000kr? Citera
Arooon Postad 6 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hej, kastade nyss bort 100 e och la ner någorlunda i tid, vilket jag inte skulle gjort om denna tråd inte skulle startats. Så istället för att lira tänkte jag bara berätta att jag snart är klar med mitt mål, oväntat tidigt och nu gäller det bara att fortsätta nöta på. ditt mål var 25000kr? Joo, är uppe i ca 20 000 kr nu, har dom utspridda, ska räkna ihop dem när jag får in allt på neteller. Har spelat riktigt mycket och börjar bli lite less nu bara. Ska dra ner på timmarna nu när solen kommit också. Känns iaf skönt att vara nära målet, trodde aldrig att det skulle gå såhär fort. Hade kniven på strupen där ett tag =) Citera
Arooon Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 Inte för att nån bryr sig men i efterhand kan jag berätta att jag fick ihop pengar till resan plus lite till och det var helt underbart, Nya Zeeland, Australien, Thailand, Vietnam och Kambodja. Galet kul Citera
striker Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Inte för att nån bryr sig men i efterhand kan jag berätta att jag fick ihop pengar till resan plus lite till och det var helt underbart, Nya Zeeland, Australien, Thailand, Vietnam och Kambodja. Galet kul Låter nice! Hur mycket gick kalaset på? Och hur länge var du borta? Citera
Arooon Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag var borta i 4 månader, varav den största delen var i Nya Zeeland och Australien. Det gick nog totalt på 70 000 om inte mer, men då levde jag livet och gjorde nog alla aktiviteter jag ville, förutom att bada med delfiner. Man kan nog komma undan billigare, jag skulle rekomendera alla att resa! Go before its too late! Citera
JENZOER Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag var borta i 4 månader, varav den största delen var i Nya Zeeland och Australien. Det gick nog totalt på 70 000 om inte mer, men då levde jag livet och gjorde nog alla aktiviteter jag ville, förutom att bada med delfiner. Man kan nog komma undan billigare, jag skulle rekomendera alla att resa! Go before its too late!¨ Hur gick du tillväga för att komma upp till det du behövde? Spelade du dicpilinerat på låga bord som ett "jobb" eller körde du bara vanliga CG hela tiden? Citera
striker Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag var borta i 4 månader, varav den största delen var i Nya Zeeland och Australien. Det gick nog totalt på 70 000 om inte mer, men då levde jag livet och gjorde nog alla aktiviteter jag ville, förutom att bada med delfiner. Man kan nog komma undan billigare, jag skulle rekomendera alla att resa! Go before its too late! Oj, 70k är ju ganska mycket pengar Men det är ju guld värt med en sådan resa! Citera
Arooon Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag var borta i 4 månader, varav den största delen var i Nya Zeeland och Australien. Det gick nog totalt på 70 000 om inte mer, men då levde jag livet och gjorde nog alla aktiviteter jag ville, förutom att bada med delfiner. Man kan nog komma undan billigare, jag skulle rekomendera alla att resa! Go before its too late!¨ Hur gick du tillväga för att komma upp till det du behövde? Spelade du dicpilinerat på låga bord som ett "jobb" eller körde du bara vanliga CG hela tiden? Innan jag for så nötte jag 0.25/0.50, vilket gick helt okej. Nån gång gick jag upp på 0.5/1 för att vinna 1000 euro under en kväll, nästa kväll spelade jag bort allt. Men under resan spelade jag endel och bara diciplinerat 0.25/0.50. Man spelar riktigt noga när man är ute och reser när man vet hur mycket pengarna är värda. Dock blir man riktigt förbannad när deras kassa internet tar pengar av en, förlorade nog en 300 euro på det. Citera
nygreen Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag var borta i 4 månader, varav den största delen var i Nya Zeeland och Australien. Det gick nog totalt på 70 000 om inte mer, men då levde jag livet och gjorde nog alla aktiviteter jag ville, förutom att bada med delfiner. Man kan nog komma undan billigare, jag skulle rekomendera alla att resa! Go before its too late!¨ Hur gick du tillväga för att komma upp till det du behövde? Spelade du dicpilinerat på låga bord som ett "jobb" eller körde du bara vanliga CG hela tiden? Innan jag for så nötte jag 0.25/0.50, vilket gick helt okej. Nån gång gick jag upp på 0.5/1 för att vinna 1000 euro under en kväll, nästa kväll spelade jag bort allt. Men under resan spelade jag endel och bara diciplinerat 0.25/0.50. Man spelar riktigt noga när man är ute och reser när man vet hur mycket pengarna är värda. Dock blir man riktigt förbannad när deras kassa internet tar pengar av en, förlorade nog en 300 euro på det. Blev ett lyckligt slut, ser jag Citera
Recommended Posts