Gå till innehåll

rilleg - The End -


rilleg

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

grattis! vad ska du göra med pengarna?

 

helt sjukt.. kan inte tro det... lilla jag...3a.... av massor med folk.. det blir nog en resa med tjejen, kanske ett par nya jeans och nåt champangeglas imorrn.... jisses.... jag är så speedad så jag vet inte va jag ska göra..pokermässigt kommer jag börja grinda 25/50 rakt ut nu... jag måste vara proffs om man går så här långt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du fick en bra start på 10/20, eftersom du låter så munter ;)

 

munter o munter.... jag e för bra för 10/20 egentligen... VILL NÅGON dela ett ipoker konto me en bra stack på ? Kan få procent på vinster o dylikt.. orkar inte strula me neteller eller grind där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du fick en bra start på 10/20, eftersom du låter så munter ;)

 

munter o munter.... jag e för bra för 10/20 egentligen... VILL NÅGON dela ett ipoker konto me en bra stack på ? Kan få procent på vinster o dylikt.. orkar inte strula me neteller eller grind där...

 

Hur hade du tänkta att de här skulle funka? Jag har ett rätt ok konto där, brukar försöka ha 15-20 inköp på 10/20... jaja vi kan ju ta de på msn istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kände så också.. men nej..det är inget syndigt med othello förutom hans wannabe20åringspelanosebleedstakesointesovaochomaaaelivet attityd

 

Skärp dig. Jag är 32-årig tvåbarnsfar. Jag har alltid varit hundraprocentigt tydlig med att jag inte vill bli "pokerproffs". Jag tar hand om min familj och arbetar för mina pengar.

 

För i helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kände så också.. men nej..det är inget syndigt med othello förutom hans wannabe20åringspelanosebleedstakesointesovaochomaaaelivet attityd

 

Skärp dig. Jag är 32-årig tvåbarnspappa. Jag har alltid varit hundraprocentigt tydlig med att jag inte vill bli "pokerproffs". Jag tar hand om min familj och arbetar för mina pengar.

 

För i helvete.

 

ja, för i helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...