Gå till innehåll

rilleg - The End -


rilleg

Recommended Posts

lol att ni tror på vad han säger..

 

Men vafan, lol på dig själv tillbaka din arroganta j*vel. Uppskattar inte när folk skrattar åt mig utan anledning.

 

Jag litar på vad folk skriver i sin dagbok så länge jag inte får indikationer på annat. Kombon 33k rulle och ny på 2k tillsammans med att inte skriva på en vecka ger ju en inte anledning till annat än att lita på vad han säger.

 

Visar det sig att Rilleg skojade så är det väl bara trevligt för honom. För oss andra ges en chans att förundras över den ny-ironiska humorns totala degeneration och förfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol att ni tror på vad han säger..

 

Men vafan, lol på dig själv tillbaka din arroganta j*vel. Uppskattar inte när folk skrattar åt mig utan anledning.

 

Jag litar på vad folk skriver i sin dagbok så länge jag inte får indikationer på annat. Kombon 33k rulle och ny på 2k tillsammans med att inte skriva på en vecka ger ju en inte anledning till annat än att lita på vad han säger.

 

Visar det sig att Rilleg skojade så är det väl bara trevligt för honom. För oss andra ges en chans att förundras över den ny-ironiska humorns totala degeneration och förfall.

 

Vaknat på fel sida tror jag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol att ni tror på vad han säger..

 

Men vafan, lol på dig själv tillbaka din arroganta j*vel. Uppskattar inte när folk skrattar åt mig utan anledning.

 

Jag litar på vad folk skriver i sin dagbok så länge jag inte får indikationer på annat. Kombon 33k rulle och ny på 2k tillsammans med att inte skriva på en vecka ger ju en inte anledning till annat än att lita på vad han säger.

 

Visar det sig att Rilleg skojade så är det väl bara trevligt för honom. För oss andra ges en chans att förundras över den ny-ironiska humorns totala degeneration och förfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm....snack om bust...vad har hänt? Skoj eller allvar?

 

Kändes iofs illavarslande när man såg snack om att gå uptt till NL2k med 30k i rulle. Om det nu var det som hände.

 

ja... men hade då 33k i rulle... så stora trodde jag inte swingsen var?

 

*suck

 

Så jäkla roligt, eller? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onas- nice call, Khigh says:

nu ska det supas

Jonas- nice call, Khigh says:

jobba nu rille

richard ( SINGAPORE ) says:

:9

 

richard ( SINGAPORE ) says:

vi ska t ill zooet

richard ( SINGAPORE ) says:

sen kanske drink

richard ( SINGAPORE ) says:

zook var ju så jävla fullt igår

Jonas- nice call, Khigh says:

zouk är stängt kompis

richard ( SINGAPORE ) says:

zooooet

chard ( SINGAPORE ) says:

midnigt zoo

Jonas- nice call, Khigh says:

zooet är ett annat sället?

Jonas- nice call, Khigh says:

äre nattklubb alltså?

 

ichard ( SINGAPORE ) says:

djur...

Jonas- nice call, Khigh says:

tilta mig inte

Jonas- nice call, Khigh says:

får man sprit där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad menar man när man säger nosebleed-stakes? seriös fråga

 

Nosebleed seats brukar man kalla de billigaste platserna i en amerikansk idrottsarena för (eftersom man sitter så högt upp att man pga syrebristen får näsblod...). Så för mig är nosebleedstakes en skämtsam benämning på ~100/200 (NL/PL) och uppåt (high stakes börjar för mig vid typ 25/50).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...