Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
grattis! vad ska du göra med pengarna?

helt sjukt.. kan inte tro det... lilla jag...3a.... av massor med folk.. det blir nog en resa med tjejen, kanske ett par nya jeans och nåt champangeglas imorrn.... jisses.... jag är så speedad så jag vet inte va jag ska göra..pokermässigt kommer jag börja grinda 25/50 rakt ut nu... jag måste vara proffs om man går så här långt

Postad
Antar att du fick en bra start på 10/20, eftersom du låter så munter ;)

munter o munter.... jag e för bra för 10/20 egentligen... VILL NÅGON dela ett ipoker konto me en bra stack på ? Kan få procent på vinster o dylikt.. orkar inte strula me neteller eller grind där...

Postad
Men jag spelar alltid minst 3 bord så jag har alltid action på ena bordet o kan därför lätt kasta skräp händer.

Hur fan hann du med allt back in the days?

Postad
Men jag spelar alltid minst 3 bord så jag har alltid action på ena bordet o kan därför lätt kasta skräp händer.

Hur fan hann du med allt back in the days?

va? nu är du ironisk? SKA NI VA IRONISKA SÅ SNÄLLA MARKERA DET!""!¤!"¤!"

Postad
jo.. men othello hitta staken

:oops:

Låter syndigt på ngt sätt...

kände så också.. men nej..det är inget syndigt med othello förutom hans wannabe20åringspelanosebleedstakesointesovaochomaaaelivet attityd

Postad
Antar att du fick en bra start på 10/20, eftersom du låter så munter ;)

munter o munter.... jag e för bra för 10/20 egentligen... VILL NÅGON dela ett ipoker konto me en bra stack på ? Kan få procent på vinster o dylikt.. orkar inte strula me neteller eller grind där...

Hur hade du tänkta att de här skulle funka? Jag har ett rätt ok konto där, brukar försöka ha 15-20 inköp på 10/20... jaja vi kan ju ta de på msn istället.

Postad
kände så också.. men nej..det är inget syndigt med othello förutom hans wannabe20åringspelanosebleedstakesointesovaochomaaaelivet attityd

Skärp dig. Jag är 32-årig tvåbarnsfar. Jag har alltid varit hundraprocentigt tydlig med att jag inte vill bli "pokerproffs". Jag tar hand om min familj och arbetar för mina pengar.

För i helvete.

Postad

Skärp dig. Jag är 32-årig tvåbarnspappa. Jag har alltid varit hundraprocentigt tydlig med att jag inte vill bli "pokerproffs". Jag tar hand om min familj och arbetar för mina pengar.

För i helvete.

ja, för i helvete.

Postad
ja som ni säkert hört :

RIP rilleg o Konjakrolf

allvar`?

hoppas du tagit ut mycket under tiden...

får man fråga hur dte gick till? kanske går att dra l'rdomar av?

Postad

Hmm....snack om bust...vad har hänt? Skoj eller allvar?

Kändes iofs illavarslande när man såg snack om att gå uptt till NL2k med 30k i rulle. Om det nu var det som hände.

Postad
Hmm....snack om bust...vad har hänt? Skoj eller allvar?

Kändes iofs illavarslande när man såg snack om att gå uptt till NL2k med 30k i rulle. Om det nu var det som hände.

ja... men hade då 33k i rulle... så stora trodde jag inte swingsen var?

Postad

jävligt tråkigt o höra! Och rullemässigt så var det väl inte helt pissigt move. Visst det är ju en skottning men har man vibbarna så ska man ju köra...

Du tror inte att du kan hitta stake nu då?

• Skapa nytt...