Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Har skummat några sidor bakåt utan att hitta nåt handfast om vad de där rullebyggarprojektet går ut på..

Har du snubbar som du stejkar på de olika sidorna?

rullebyggar är primärt en sak för mig att finna motivation, att ha en hunger, sen har jag några hästar ute också ja men rullebyggandet är flr min egna skull plus att en del av gävle eliten delar konto..

Jag skulle nog passa som häst i ditt stall rille...

Ps. Tacka gud för att man inte fick hästansikte också ds.

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Har skummat några sidor bakåt utan att hitta nåt handfast om vad de där rullebyggarprojektet går ut på..

Har du snubbar som du stejkar på de olika sidorna?

rullebyggar är primärt en sak för mig att finna motivation, att ha en hunger, sen har jag några hästar ute också ja men rullebyggandet är flr min egna skull plus att en del av gävle eliten delar konto..

Jag skulle nog passa som häst i ditt stall rille...

Ps. Tacka gud för att man inte fick hästansikte också ds.

du ringde aldrig i vegas :< pma din msn så kan vi konversera

Postad

För att bli så sjuk och så stor vinnare på poker så måste man genomgå sjukt mkt onormala grejjer (vissa ganska roliga), vissa vet vad jag menar andra inte.

Tralala

antar att jag är proffs

till alla regler finns det undantag och du min vän är undantaget här, ja du har varit med om alla sakerna men tyvärr är du inget proffs än

Postad

rilleg gul på b2b

rilleg gul på party

rilleg gul på ongame

rilleg gul på liverullen

rilleg gul på prima

b2b = plus 3000 euro

prima = plus 5000 dollar

party = plus 4500 dollar vilket ger en väldigt fin dagsinkomst, en av mina bättre, runt 13 000 dollar

hade en sån sjuk start;

jag hade KQ hjärter och han har 62 double suited och vi spelar 35 dollar pre flopp. Flopp kommer KK6, jag spelar 20 dollar, han synar. turn kommer 6a och vi dubbelcheckar. rivern kommer the case 6 och vi checkar igen..... hur sjukt är det inte?

Postad
Fan va sjukt... Rilleg har blivit utköpt... ;)

det sjuka är att det hände mer än 1gång också kompis :< vet inte vad som är felet, jag har bästa handen till rivern hela tiden ... och så har d synat hela vägen på ett färgdrag.. .och igår kom det säkert 5ggr på de 5 timmar jag spela..... är internetpoker riggat? Eller är det bara vanlig varians?

2 dagar = 20k mums och nu ska det liras KNEKTÖPPNING 100kr ante... :)

Postad
så sjuk... om du skulle kolla alla mina sista händer i turrarna jag spelar så skulle du må dåligt och antagligen ta ditt liv... nä man skulle ha blivit nötproffs istället...

va? läste du inte att färgen kom 5 ggr igår?? phew, ditt whine är inte ens i närheten av min

Postad

jaha.. trodde man bara var texas rötkuk men köpte ut i knektöppning också :)

"jaha då hade vi en trevlig sittning som vanligt tills rille som vanligt köpte ut från att ha legat massa minus och plussar"

Postad

antar att jag är proffs

till alla regler finns det undantag och du min vän är undantaget här, ja du har varit med om alla sakerna men tyvärr är du inget proffs än

Hemligheten är varm choklad med extra socker på måndagkvällar. Tro mig, det var Shahin86 som lärde mig, nötproffs!

Han sa till mig på msn när jag va i vegas att jag var tvungen att börja dricka morotsjuice för att turen skulle sluta för mig så att han kunde få tillbaka den.

Postad

antar att jag är proffs

Hemligheten är varm choklad med extra socker på måndagkvällar. Tro mig, det var Shahin86 som lärde mig, nötproffs!

Han sa till mig på msn när jag va i vegas att jag var tvungen att börja dricka morotsjuice för att turen skulle sluta för mig så att han kunde få tillbaka den.

Serrrrrrrrrrriöst, jag sa att du inte får säga till nån!!

Postad
lol

tiltjohan,rilleg,boavil,lasery på samma bord. .in med fr och linda14 också nu då

Inte nog med fisk på bordet eller?

behövdes mer omslagsvänliga krafter

Postad

en fråga: är linda14 bra? sett han/hon sitta väldigt mkt på nl1k på flera bord samtidigt, men har ofta halva inköp.. lite märkligt ifall hon e bra. eller så har jag bara lyckats kolla precis då hon torskat fet pot å inte hunnit fylla på. :)

Postad
en fråga: är linda14 bra? sett han/hon sitta väldigt mkt på nl1k på flera bord samtidigt, men har ofta halva inköp.. lite märkligt ifall hon e bra. eller så har jag bara lyckats kolla precis då hon torskat fet pot å inte hunnit fylla på. :)

linda14 är speciell om man säger så, hon vet vad hon gör men har en förkärlek för att bluffa bort sin stack men får å andra sidan väldigt bra betalt när hon träffer bra mot en vinnandespelare som träffat nästan lika bra.. hänger du med ?

Postad

linda14 är speciell om man säger så, hon vet vad hon gör men har en förkärlek för att bluffa bort sin stack men får å andra sidan väldigt bra betalt när hon träffer bra mot en vinnandespelare som träffat nästan lika bra.. hänger du med ?

ah okey. yes jag är med. :)

• Skapa nytt...