Gisla Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Jag åkte precis ut ur DM på Svenska spel. Satt med par i ess på HJ, hade precis förlorat en stor pott och det fanns chans att folk skulle se en höjning som vagare pga ev steaming, höjer till 4xbb. Får syn från CO och BU. Träffar triss i ess på en i övrigt torr flopp (E-8-2 rainbow) och bestämmer mig för att check/syna för att gå aggressivt på turn och river. Sagt och gjort, får med mig båda till rivern där 2an parar. Sitter nu på kåk med ess över 2or. Höjer starkt varpå CO 3-bettar all-in, BU foldar och jag synar för alla mina marker. CO visar fyrtal och jag är ute. Tidigare idag i ett CG fick jag en all-in mot mig på floppen där jag träffat toppset med damer. Jag synar och får se att min motståndare träffat ett lägre set (6or). Turn kommer 6 och han tar hem potten med fyrtal i 6or. Det är nog mina värsta bad beats, vad har ni varit med om? Citera
Soni Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Lägg gärna upp HHs här http://pokerforum.nu/forum/resultat/7758-allt-om-bad-beats-och-liknande.html Citera
FiSherman63 Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Det är nog mina värsta bad beats, vad har ni varit med om? Jag klickade på den här idiot-tråden. Citera
Gisla Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Postad 2 April , 2011 Lägg gärna upp HHs här http://pokerforum.nu/forum/resultat/7758-allt-om-bad-beats-och-liknande.html Hade visst missat den tråden, tack ska du ha. Citera
Gisla Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Postad 2 April , 2011 Jag klickade på den här idiot-tråden. Jag beklagar (att du inte kan läsa rubriker), vad trodde du att tråden skulle handla om? Citera
henli251 Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Jag beklagar (att du inte kan läsa rubriker), vad trodde du att tråden skulle handla om? Mindre fagra one night stands... Citera
lappen Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 "Ditt värsta" Vad hade du i Svenska? Är det för mycket begärt av folk att skriva korrekt? Citera
Soni Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 "Ditt värsta" Vad hade du i Svenska? Är det för mycket begärt av folk att skriva korrekt? Alla är väl inte lika grammmatikkunnigga som du. Citera
Trillske Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 Hej Gisla, en del användare på det här forumet inväntar sitt könshår och är än så länge övertygade om att deras beteende är standard. Inget att bry sig om. Citera
schumme Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 Hej Gisla, en del användare på det här forumet inväntar sitt könshår och är än så länge övertygade om att deras beteende är standard. Inget att bry sig om. +1 Citera
Galvanizer Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 Vill man prata bad beats så gör man det i denna tråd! Tycker man det är lika intressant som att se färg torka skapar man en egen tråd om det... I guess... Citera
NickeAce Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Spelade en turnering på PKR och en kille vid mitt bord gick all in som han ofta gjorde bara för att alla andra var så fega och lade sig direkt, jag hade par i damer därför gick jag all in och han hade ett ess och en dam, då händer det ofattbara! DET KOMMER UPP 3 ESS DIREKT PÅ FLOPPEN SÅ ATT HAN FÅR 4 KORT! Då jäklar blev jag förbannad. Citera
-samba- Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Spelade en turnering på PKR och en kille vid mitt bord gick all in som han ofta gjorde bara för att alla andra var så fega och lade sig direkt, jag hade par i damer därför gick jag all in och han hade ett ess och en dam, då händer det ofattbara! DET KOMMER UPP 3 ESS DIREKT PÅ FLOPPEN SÅ ATT HAN FÅR 4 KORT! Då jäklar blev jag förbannad. Sickt............. Citera
Mr.Lajban Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Pengarna på Tilt försvann. :cry: Citera
Peter0 Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 vill du se bad bets? Spela på svenskaspel en timme eller två så kmr du nog se mer bad bets än du gör på 2 år på en normal sajt haha. Svs is a joke Citera
Slaskpelle Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Värsta bad beat? Förmodligen när jag floppade topp-kåk tre gånger inom tio minuter och förlorade alla tre. Två gånger mot fyrtal och en gång mot runner-runner färgstege. Jag var inte ens upprörd, det var så underligt att jag bara kunde skratta.... Jag menar, vafan? det är ju JAG som ska dra ut folk! Citera
Starfitter Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 när jag tänkte att 6v gratis praktik på sommaren var en vettig idè Citera
Recommended Posts