ades_va Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Hmm, riktigt fin uppsamling band m.m. i år - funderar faktiskt på att åka ner, dock ska inga polare ner så jag hoppas verkligen det blir en pf.nu-ring! Citera
Swede Postad 10 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2005 Hmm, riktigt fin uppsamling band m.m. i år - funderar faktiskt på att åka ner, dock ska inga polare ner så jag hoppas verkligen det blir en pf.nu-ring! det blir det! Jag skall dit ensam sa jag uppskattar all sallskap. Funderar pa att gora en flagga "camp PF.nu" sa att alla hittar dit hehe Citera
Kwejk Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Jag försöker begränsa min packning eftersom jag åker buss ner. så tar inte med markerset. Förlitarmig på er andra Kommer befinna mig i ett annat camp med vänner. Men ska såklart hälsa på alla PF:are om jag hittar ert camp. Arvika är litet. Har med ett litet uppfällbart grönt tygbord som iaf duger för 4-handed om det helt skulle saknas spelyta. http://img32.echo.cx/img32/9522/dscf00025ad.jpg Citera
matze42 Postad 12 Juli , 2005 Rapport Postad 12 Juli , 2005 Vad fan! New Order, Madrugada o Håkan Lidbo spelar samtidigt... Inte alls kul... Håller med Kubo, missa inte Junior Boys. Såg konserten i Sthlm i våras och ser fram emot lördagen. Citera
Clarre Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 Wohoo, både flickvännen och jag vann biljetter till Arvika genom Expressen. Gött det ska bli att se VNV Nation igen. Om ni sätter upp en flagga, så kanske jag kollar förbi om jag ser den. =) Citera
Swede Postad 14 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2005 sitter på dream hack pa festivalområdet. kom tvåa igår i en inofficiell pf.nu turnering med 8 deltagare. Azaroth däckade och blindade ut sig. Citera
dropbass Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Ser ut att bli härligt regnväder under fredagen Citera
RayIV Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 Tjoho, då var farbror gusten hemma och har lyckats få igång internet igen sedan det slogs ut av åskan för tio dagar sen. Tyvärr blev det ju inte så mycket pf-folk som man kunnat hoppats på efter att ha läst denna tråden och inte så mycket poker heller. Som swede sa så hann vi med att köra en liten 8-mannaturnering med 4(?) pf-are (jag, swede, brandt tror jag samt en mindre nykter azaroth som gick antgul). Brandt plockade hem den turneringen efter en hård hu-duell mot swede, som med oförtjänt tur hade slaskat ihop en stor stack efter bara några händer . Jag själv började tilta 5 händer in i turneringen då jag ännu inte fått en spelbar hand och synade all in med ace high. Utöver detta spelades ingen mer poker (förutom när jag läxade upp swede HU, så fick jag det sagt också ). I övrigt om festivalen? Det var skitbra, som alltid. Mycket trevligt folk och många otrevliga synthare. Timbuktu + polare gjorde en skitbra spelning, looptroop en inte fullt lika bra men ändå schysst. Slagsmålsklubben var skitbra, skitsköna och, som det verkade, skitfulla. Kristet utseende var kassa och jag kom på mig själv med att tycka om moneybrothers musik lite halvt, sådär. Det står också klart att kvinnor är en jättekonstig ras som jag aldrig kommer förstå mig på och att man får skylla sig själv om man kommer hem med 39 graders feber efter att ha gått runt i bar über under nätterna när det trots allt är svinkallt. Citera
zagwer Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 Jag lyckades aldrig orka leta upp erat camp, något jag ångrar nu. Hade varit roligt att vara med i den där turneringen. Menmen, det blir väl alltid ett nästa år? Citera
brandt Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 mm, var en mycket trevlig festival, och poker-turnering vi körde. Surt att det regnade dom 2 sista dagarna bara. Drog nog oxå på mig en förkylning, vaknade upp med tokont i halsen osv, men det går väl över. Minnerna (vissa) består Hoppas vi ses nästa år igen, lär nog åka upp då oxå Citera
highbury90 Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Efter att ha kört bil i 7 timmar så var man värd en hel del öl när man kom fram. Och med en massa öl i kroppen glömde jag helt bort pf-turneringen. Skickade ett sms till gurra sen på torsdagen, men det blev tydligen inte mer poker, tyvärr. Citera
Recommended Posts