Gå till innehåll

Allt om Arvikafestivalen, sista chansen!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slagsmålsklubben blir, längst fram i mitten!

 

Jag kommer ju också såklart... är jag på humör kanske jag styr upp en liten PF.NU flagga som jag går runt med så att ni vet var ni ska vända er för ett litet "homegame" med fet value i. :)

 

Om ni blir trötta i leran är det bara att komma hem till mig och slaska era surt förvärvade ponköls pengar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grabbar, vi pf:are skall fan ha vara talt i en stor cirkel och satta upp ett provisoriskt pokerbord i mitten.

 

om ni inte skarper er snart sa kommer jag att pm:a alla har i denna traden och se till att vi satter upp talten nara varandra.

 

 

 

:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag aker till arvika fran Orebro... carpool nagon?

Vilken dag bär det av?

 

jag tycker man kan borja talta redan pa tisdag, eller vad sager ni?

Absolut, senast tisdag t.o.m Funderar på att dra upp på måndag så att man får några schyssta dagar då man bara kan sitta och ta det lugnt. Torsdag-Lördag går ändå bara ut på att se band man inte vill se eftersom man får ångest om man inte ser dem när man betalat så mycket för en biljett.... medans allt man vill göra är att bara sitta och dricka bira på campingen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter hur trevligt som helst det här med en hel drös pf:are som ska dit. Det vore direkt skamligt om vi inte styr upp ett par turneringar åtminstone. Tillräckligt skamligt för att vi i förutbyggande syfte borde börja ta kontakt via här eller senare telefon för att inte missa det hela!

 

Marker och kortlekar är ju inga problem att ta med sig, att ha något att spela på är ju klurigare (gräs är, trots färgen, inte optimalt har jag hört).

 

Svenska mästerskapen i fylleslaskande, I'm in. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

ok boys and girls. Ar i orebro nu och forbereder mig for arvikafestivalen.

 

Har dock inte tagit med nagra marker.

 

Kan nagon ta med sig en kanga marker, eller skall jag kopa?

 

Skriv har innan mandag kvall om nagon kan ta med marker, annars sa fixar jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...