Gå till innehåll

Allt om Arvikafestivalen, sista chansen!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, riktigt fin uppsamling band m.m. i år - funderar faktiskt på att åka ner, dock ska inga polare ner så jag hoppas verkligen det blir en pf.nu-ring!

 

det blir det! Jag skall dit ensam sa jag uppskattar all sallskap. Funderar pa att gora en flagga "camp PF.nu" sa att alla hittar dit

 

hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker begränsa min packning eftersom jag åker buss ner. så tar inte med markerset. Förlitarmig på er andra ;)

 

Kommer befinna mig i ett annat camp med vänner. Men ska såklart hälsa på alla PF:are om jag hittar ert camp. Arvika är litet. Har med ett litet uppfällbart grönt tygbord som iaf duger för 4-handed om det helt skulle saknas spelyta. http://img32.echo.cx/img32/9522/dscf00025ad.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoho, då var farbror gusten hemma och har lyckats få igång internet igen sedan det slogs ut av åskan för tio dagar sen.

 

Tyvärr blev det ju inte så mycket pf-folk som man kunnat hoppats på efter att ha läst denna tråden och inte så mycket poker heller. Som swede sa så hann vi med att köra en liten 8-mannaturnering med 4(?) pf-are (jag, swede, brandt tror jag samt en mindre nykter azaroth som gick antgul). Brandt plockade hem den turneringen efter en hård hu-duell mot swede, som med oförtjänt tur hade slaskat ihop en stor stack efter bara några händer ;) . Jag själv började tilta 5 händer in i turneringen då jag ännu inte fått en spelbar hand och synade all in med ace high.

 

Utöver detta spelades ingen mer poker (förutom när jag läxade upp swede HU, så fick jag det sagt också 8-)).

 

I övrigt om festivalen? Det var skitbra, som alltid. Mycket trevligt folk och många otrevliga synthare. Timbuktu + polare gjorde en skitbra spelning, looptroop en inte fullt lika bra men ändå schysst. Slagsmålsklubben var skitbra, skitsköna och, som det verkade, skitfulla. Kristet utseende var kassa och jag kom på mig själv med att tycka om moneybrothers musik lite halvt, sådär. Det står också klart att kvinnor är en jättekonstig ras som jag aldrig kommer förstå mig på och att man får skylla sig själv om man kommer hem med 39 graders feber efter att ha gått runt i bar über under nätterna när det trots allt är svinkallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm, var en mycket trevlig festival, och poker-turnering vi körde.

 

Surt att det regnade dom 2 sista dagarna bara. Drog nog oxå på mig en förkylning, vaknade upp med tokont i halsen osv, men det går väl över. Minnerna (vissa) består :)

 

Hoppas vi ses nästa år igen, lär nog åka upp då oxå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...