Gå till innehåll

SAJT: EmpirePoker.com


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 158
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade problem när jag installerade clienten på min bärbara. Stängt av brandväggar, antivirus och allt vad det heter men det stod fortfarande bara "connecting to server" eller vad det nu står hela tiden, sedan "retrying connection" osv. sen stod det så och hände ingenting.

 

Någon som vet vad det kan vara för problem? Antagligen något program eller något liknande i datorn som hindrar den från att ansluta. Alla andra pokerklienter fungerar dock (inte testat Party) och på den stationära datorn med samma internetuppkoppling fungerar det utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Hur är det nu när när party köpt empire. Kan jag ha konton på båda sidorna eller måste jag regga mitt empire konto på en "ren" dator?

 

verkar inte gå. någon som har några tricks?

 

edit: verkar bli svårt

 

"Thank you for contacting us.

 

If you have an active account with one of the website that is supported by our poker system, then you will not be able to create an account with us.

 

As we have deployed a new security check on account creation we do not allow a player to open more than one account in our poker gaming system and you currently have an account with another site supported by PartyGaming and shares our poker platform. This check has been created to prevent collusion at tables and provide you a better poker environment.

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

 

Pradeep

Poker Customer Care"

 

Ma tycker ju det borde räcka med att man inte är inloggad på bägge samtidigt men men

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...