Bajselof Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Hur fan ligger det till med eurosuperpoker egentligen? Har en hel del pengar där. Har ju stått att dom ska byta nätverk igen, varit in och kolla flera gånger sista 1-2 månaderna och inget har hänt så idag tänkte jag ta ut allt. men då går d ju inte å logga in ens på internetsidan. Någon vänlig själ med god insyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Hur fan ligger det till med eurosuperpoker egentligen?Har en hel del pengar där. Har ju stått att dom ska byta nätverk igen, varit in och kolla flera gånger sista 1-2 månaderna och inget har hänt så idag tänkte jag ta ut allt. men då går d ju inte å logga in ens på internetsidan. Någon vänlig själ med god insyn? någon som vet nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 någon som vet nåt? Det är nog rätt kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 samla ihop styrkorna och invadera kontoret? Ska nog gå och knacka på iaf, minsta man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 samla ihop styrkorna och invadera kontoret? Ska nog gå och knacka på iaf, minsta man kan göra. Är du drabbad också? Klart man måste få sina pengar..!? Vart har dom kontor då huvudstaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 samla ihop styrkorna och invadera kontoret? Ska nog gå och knacka på iaf, minsta man kan göra. Annars tar jag golf klubborna med mig och åker ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Annars tar jag golf klubborna med mig och åker ner... oh nice, får jag låna efter om jag torkar av dem? Inte varit på rangen på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 oh nice, får jag låna efter om jag torkar av dem? Inte varit på rangen på länge. Absolut, du kan ta drivern! Men seiöst har dom nåt kontor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 undra vem som är farligast, stjärnan med driver eller tequilan med baseballträ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 undra vem som är farligast, stjärnan med driver eller tequilan med baseballträ Beror helt o hållet på hur väl han kan hantera drivern obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Beror helt o hållet på hur väl han kan hantera drivern obv. Vi går lös till dom visar sig bara...inga jävla konstigheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Beror helt o hållet på hur väl han kan hantera drivern obv. 22 i hcp som 12 åring. 10 år sen, massa mer tyngre. Kan nog ge en match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Nån som vet hur man kan få tag i dom på nåt sätt? Dom svarar ju inte på mail osv. Har dom nå kontor tequila lr var d nå du skrev bara? Luddvig här på pf då har han gått under jorden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Nån som vet hur man kan få tag i dom på nåt sätt? Dom svarar ju inte på mail osv. Har dom nå kontor tequila lr var d nå du skrev bara? Luddvig här på pf då har han gått under jorden? du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Ingen affe får tag i dem heller atm. Totalt maktlöst får de hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Kan erkänna det ser mörkt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Har god insyn och tämligen övertygad om att pengarna, inkl RBn inte är i fara. Väldigt god insyn. Pengarna kommer vara betalade till affiliates och spelare (de som ej ännu fått) innan 1 augusti enligt min källa. Lång tidsfrist, men han ville inte lova tidigare då han inte vara säker på att kunna hålla det. Vad hände med din källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Vad hände med din källa? Det som fått mig att ändra mig. Gått från "allt är helt under kontroll" till RBn är safe och att övriga pengarna "nog kommer". Bara hoppas. Har tyvärr själv en hel del inne och även affedeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/eurolinx-w-d-problems-update-eurolinx-seeks-put-business-into-liquidation-484586/ bara jag som ser likheter? dags att börja agera snart tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
R1ckard Postad 29 Juli , 2011 Rapport Share Postad 29 Juli , 2011 Nån som fått tag på nån från esp? messat i 1 månad nu utan svar.. Nån som vet om deras merge med nån site eller flytt till nätverk är på g? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 29 Juli , 2011 Rapport Share Postad 29 Juli , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 29 Juli , 2011 Rapport Share Postad 29 Juli , 2011 E nog bara glömma ESP för gott med tanke på att websidan inte existerar längre. Inte affiliatesidan heller. Ingen affiliatemanager på skype eller msn på 2 månader ca. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 30 Juli , 2011 Rapport Share Postad 30 Juli , 2011 Kan man inte logga in på hemsidan längre!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2011 Kan man inte logga in på hemsidan längre!?! Den existerar ju inte ens längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts