Gå till innehåll

SAJT: EuroSuperPoker.com


valterego

Recommended Posts

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som lyckats få sina pengar med hjälp av kreditkortsuttag? Har inte vetat att sidan har sådana enorma problem tidigare. När jag plötsligt inte kunde logga in på mitt konto längre valde jag att plocka ut mina pengar för säkerhets skull. Har gått några dagar nu sedan jag "tog ut" dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som lyckats få sina pengar med hjälp av kreditkortsuttag? Har inte vetat att sidan har sådana enorma problem tidigare. När jag plötsligt inte kunde logga in på mitt konto längre valde jag att plocka ut mina pengar för säkerhets skull. Har gått några dagar nu sedan jag "tog ut" dem.

 

Går inte att få ut till kreditkort. Maila supporten och be dom avbryta uttaget, ta sedan ut till bank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte att få ut till kreditkort. Maila supporten och be dom avbryta uttaget, ta sedan ut till bank.

 

Varför skulle det inte gå? Det står att transaktionen är 'pågående'.

 

Vad jag förstått är det väl inte utbetalningsfunktionerna som krånglar utan det faktum att de inte har kapital att backa upp utbetalningarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle det inte gå? Det står att transaktionen är 'pågående'.

 

Vad jag förstått är det väl inte utbetalningsfunktionerna som krånglar utan det faktum att de inte har kapital att backa upp utbetalningarna?

 

Du får såklart göra som du vill men många andra och jag själv har blivit ombedda att göra uttagen med banktransfer. Fick även ut det jag hade i Fredags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får såklart göra som du vill men många andra och jag själv har blivit ombedda att göra uttagen med banktransfer. Fick även ut det jag hade i Fredags.

 

Mhm, okej, har skickat iväg ett mejl till supporten. Hoppas de är tillmötesgående. Det gäller typ bara 500 dollar sammanlagt så det borde ju inte vara för stora problem tycker man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får såklart göra som du vill men många andra och jag själv har blivit ombedda att göra uttagen med banktransfer. Fick även ut det jag hade i Fredags.

 

Så MB och andra uttagsmedoder är körda?

Hur lång tid tog din banktransfer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jävlar. Får svar från supporten där de säger att min transaktion ska bli avbruten "shortly". Det har gått 24 timmar nu och inget har hänt. Om de ändå svarar kan de väl för fan åtgärda saken?

 

Fick svaret att det ska ta 2-3 dagar. Det har gått 5 nu. Vad sysslar de med egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...