easylife Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Forions Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Tänkte bara meddela: Efter någon vecka på pending och någon vecka på success så har nu mina pengar kommit. Hoppas ni andra också får era pengar! Använde Banktransfer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 fick också mina pengar idag! va på tiden sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 fick pengarna idag åxå, *lättnad* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 glöm inte bort att i poker, finns ingen joker elleeeer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Ni är Precis Som Tavi! Precis Som Tavi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 scam 4 life, här ligger man ute med 250k€ och vad gör ni? konkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ArneS Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Någon som lyckats få sina pengar med hjälp av kreditkortsuttag? Har inte vetat att sidan har sådana enorma problem tidigare. När jag plötsligt inte kunde logga in på mitt konto längre valde jag att plocka ut mina pengar för säkerhets skull. Har gått några dagar nu sedan jag "tog ut" dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rasto Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Någon som lyckats få sina pengar med hjälp av kreditkortsuttag? Har inte vetat att sidan har sådana enorma problem tidigare. När jag plötsligt inte kunde logga in på mitt konto längre valde jag att plocka ut mina pengar för säkerhets skull. Har gått några dagar nu sedan jag "tog ut" dem. Går inte att få ut till kreditkort. Maila supporten och be dom avbryta uttaget, ta sedan ut till bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ArneS Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Går inte att få ut till kreditkort. Maila supporten och be dom avbryta uttaget, ta sedan ut till bank. Varför skulle det inte gå? Det står att transaktionen är 'pågående'. Vad jag förstått är det väl inte utbetalningsfunktionerna som krånglar utan det faktum att de inte har kapital att backa upp utbetalningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Varför skulle det inte gå? Det står att transaktionen är 'pågående'. Vad jag förstått är det väl inte utbetalningsfunktionerna som krånglar utan det faktum att de inte har kapital att backa upp utbetalningarna? Du får såklart göra som du vill men många andra och jag själv har blivit ombedda att göra uttagen med banktransfer. Fick även ut det jag hade i Fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ArneS Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Du får såklart göra som du vill men många andra och jag själv har blivit ombedda att göra uttagen med banktransfer. Fick även ut det jag hade i Fredags. Mhm, okej, har skickat iväg ett mejl till supporten. Hoppas de är tillmötesgående. Det gäller typ bara 500 dollar sammanlagt så det borde ju inte vara för stora problem tycker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Efig Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Du får såklart göra som du vill men många andra och jag själv har blivit ombedda att göra uttagen med banktransfer. Fick även ut det jag hade i Fredags. Så MB och andra uttagsmedoder är körda? Hur lång tid tog din banktransfer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Så MB och andra uttagsmedoder är körda?Hur lång tid tog din banktransfer? MB funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Efig Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 MB funkade för mig. Hur länge behövde du vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 MB funkade för mig. + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 ... edit: Se hemsidan om varför det inte går att logga in för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Ongame terminates EuroSuperPoker agreement http://www.egrmagazine.com/news/1666862/news-in-brief-ongame-terminates-eurosuperpoker-agreement-rank-group-full-tilt.thtml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ArneS Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Ongame terminates EuroSuperPoker agreement http://www.egrmagazine.com/news/1666862/news-in-brief-ongame-terminates-eurosuperpoker-agreement-rank-group-full-tilt.thtml Ja det känns ju stabilt det här. Någon annan som inte fått ut sina slantar än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ArneS Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Alltså jävlar. Får svar från supporten där de säger att min transaktion ska bli avbruten "shortly". Det har gått 24 timmar nu och inget har hänt. Om de ändå svarar kan de väl för fan åtgärda saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ArneS Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Alltså jävlar. Får svar från supporten där de säger att min transaktion ska bli avbruten "shortly". Det har gått 24 timmar nu och inget har hänt. Om de ändå svarar kan de väl för fan åtgärda saken? Fick svaret att det ska ta 2-3 dagar. Det har gått 5 nu. Vad sysslar de med egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Fick besked att mitt uttag skulle varit färdigbehandlat i går. Ännu ett löfte de inte kunde hålla. Känns väl mer och mer som att de tagit pengarna och stuckit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts