Gå till innehåll

LCHF-recept


bjoelle

Recommended Posts

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Brukar ju vara så. Som sagt, jag vet ingenting själv, bara nåt jag hörde. Men om man nu ska äta sjuka mängder så kan det vara värt att kolla, annars inte. Själv blandar jag in paranötter i eftermiddagssnacket då och då.

 

Hur gör du då?:shock:

Jag har själv försökt införliva "paranötter" i min dialog med olika människor på eftermiddagarna, men jag får inte till det riktigt.:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna gång tjuvstartade jag snacket redan på förmiddagen, men som du ser var det en bra strategi. Snacket höll i sig ända in på eftermiddagen, så det var ett lyckat försök.

 

Se och lär.

 

Då så. Nu vet jag. Jag fick förresten skit av en modd för att jag kallade dig xxx i ett tidigare inlägg. Det ska inte upprepas.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då så. Nu vet jag. Jag fick förresten skit av en modd för att jag kallade dig xxx i ett tidigare inlägg. Det ska inte upprepas.:-D

 

Han editerade och frågade mig i efterhand vad jag tyckte. Mig gjorde det inget varken till eller från. I vilket fall tycker jag nämnda modd gjorde helt rätt enligt principen det säkra före det osäkra. Jag skulle gjort likadant om jag inte vetat vad personen i fråga tycker, och jag är ju som bekant ofelbar. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förr hade jag både för- och efternamn i min signatur, och jag har så vitt jag kan minnas aldrig sagt något om att folk har nämt mig vid både det ena, det andra och båda mina namn (eller ens okväden, även om jag aldrig kan hålla fingrarna borta från reply-knappen i de fallen). Efter ett par (mer eller) mindre allvarligt menade hot så kände jag att det inte fanns nån anledning att outa mig längre.

 

Mest önskvärt vore väl att vara incognito, men det är inte nåt jag tänker bråka om. Jag har insett att jag aldrig kommer att vinna några miljoner på poker ändå. :mrgreen: Efternamnet kan vi väl hålla oss ifrån, så blir det bra (även om jag är rätt säker på att det finns på ett och annat ställe på forumet, vilket är helt lugnt).

 

Roffe får i stort sett kalla mig vad som helst. :heart:

 

Edit: Jag är obv tacksam för moddarnas omtanke i det här fallet osv

Edit 2: Fan, dev har ju rätt, jag bad ju om hjälp att bli o-outad förut. Glömde. :) Nåja, förnamn är ok tycker jag nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En efterhängsen tjej bara. Lite stalkervarning. Dryga grejer, och tyvärr inget som ger några bragging rights. :(

 

Ja, att hon är sjuk på något sätt listade jag ut med lilltån. Vilket friskt fruntimmer skulle stalka Klyka, liksom...:shock:

 

No offence, men du är ju inte direkt en Westerlund.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns lite meningslöst att dela ut det priset när det är 100 % sannolikt att Klyka kommer att vara involverad och 75 % chans att Roffe också är det.

 

ÄNTLIGEN kommer ett erkännande! :mrgreen:

 

Nu underskattar du allt ditt eget engagemang Dev.

 

Jag tänkte samma tanke först, men sen kom jag på att han mest bara deltog i uppstyrande ansträngningar. Men jag tycker ändå att ett pris i kategorin OT med moderatorernas goda minne vore på sin plats. :)

 

För att återgå till nån sorts topic, så tänkte jag prova meatzza nån gång:

 

DSC00008.jpg

 

Pizza med köttfärsbotten, alltså.

 

http://callerobertsson.blogspot.com/2010/07/meatzza-time.html

 

Edit: Ja, lite OT var nog även Dev. Men det hedrar honom imo.

Edit 2: Nej, jag heter inte Calle Robertsson, om nån nu trodde det efter den föregående OT-diskussionen. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...