SouthEast Postad 4 Maj , 2011 Rapport Postad 4 Maj , 2011 Hur tror ni intresset skulle se ut för att samlas ett gäng nere hos mig i sommar? En heldag med aktiviteter som bad, grill, lattjo och framåt kvällskvisten lite poker i sann kamratlig anda... Har semester v 27-31 så nånstans där borde vi väl kunna hitta en dag för samkväm. Vad är det du ska ha fixat på huset den här gången!? Citera
TotalFarsa Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2011 Vad är det du ska ha fixat på huset den här gången!? Ha! Wp, sir Skulle behöva en vallgrav så ta med grävmaskin är du snäll. Citera
Drunken_Penguin Postad 4 Maj , 2011 Rapport Postad 4 Maj , 2011 Ha! Wp, sir Skulle behöva en vallgrav så ta med grävmaskin är du snäll. Jag har ju redan sagt att jag ska komma. Citera
SouthEast Postad 4 Maj , 2011 Rapport Postad 4 Maj , 2011 Ha! Wp, sir Skulle behöva en vallgrav så ta med grävmaskin är du snäll. Problem med ryggen sorry.... Karlskrona med VIND i seglen! (kommunens slogan) Karlskrona är en kuststad med gott om BRYGGOR. Tar med en vindbrygga att lägga över vallgraven. Citera
MikeTime Postad 4 Maj , 2011 Rapport Postad 4 Maj , 2011 Först; grattis TF till din nya blogg. Om du vill outa den här är det upp till dig. Second; har fått en låt på hjärnan men vet fan inte vad den heter och den enda strofen i versen jag kan komma på är "...hills of Himalaya....". Har googlat men hittar inget. Tips nån? Citera
Saint_Bjorn Postad 4 Maj , 2011 Rapport Postad 4 Maj , 2011 http://www.midomi.com/ Aldrig testat själv. Posta utfall. Citera
TotalFarsa Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2011 Funderar på cc imornkväll. Sandsater verkar på. Nån mer? Dp, juggler, dev, anyone? Citera
Drunken_Penguin Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Skulle vara jättepå om jag inte var fullkomligt upptagen med att fylla år just imorn. Citera
devalanteriel Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Vad spelar det för roll? Du skrev ju själv att du inte har några vänner. Citera
Drunken_Penguin Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Jag har en familj som är tvingad att tycka om mig. Citera
TotalFarsa Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2011 Jag har en familj som är tvingad att tycka om mig.Äh, det går att välja bort familjemedlemmar också. Hepp, då blir det sandis o jag då. Citera
Drunken_Penguin Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Äh, det går att välja bort familjemedlemmar också. Och ge dem en anledning att slippa gilla mig i alla fall? Citera
TotalFarsa Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2011 Äääääh, gratz i förskott och ha en bra dag med familjen Citera
MikeTime Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Grattis i förskott SweetPenguin! Imorgon har jag säkert glömt det... Är det normalt att ha feber tre dagar i sträck trots intensivt Iprentuggande och maratonsovande? Iofs har den sjunkit från 39.4 (i tisdags em) till 38.3 (för en timme sen). Börjar bli allvarligt oroad för att helgens tvådagarsturre är i farozonen om det inte vänder imorgon. Börjar dessutom snart tugga fradga av tristess. Nästa fråga; om man har en suckulent som tappat alla blad, troligtvis pga utebliven vattning i fyra månader, men som har en frisk stam, kan man få den att överleva om man börjar vattna den eller är det bara soppåsen som gäller? Citera
devalanteriel Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Ja. 39,4 är för fan ingen temperatur. Då kan man fortfarande vara uppe och jobba. Citera
Klyka Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Nästa fråga; om man har en suckulent som tappat alla blad, troligtvis pga utebliven vattning i fyra månader, men som har en frisk stam, kan man få den att överleva om man börjar vattna den eller är det bara soppåsen som gäller? Mike, det här börjar oroa mig... Men till sakfrågan: Min suckulent (tjejen sa att det är en suckulent [host]) är likadan. Jag har fått den att behålla livsgnistan genom den mest sadistiska anti-vattentortyr som kan tänkas genom att plocka av den torra blad och bada den nån gång då och då precis innan den ger upp och begår harakiri. Ge inte upp hoppet förrän den är snustorr, och om den blir det så har du brasfnöske. Citera
MikeTime Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Mike, det här börjar oroa mig... Men till sakfrågan: Min suckulent (tjejen sa att det är en suckulent [host]) är likadan. Jag har fått den att behålla livsgnistan genom den mest sadistiska anti-vattentortyr som kan tänkas genom att plocka av den torra blad och bada den nån gång då och då precis innan den ger upp och begår harakiri. Ge inte upp hoppet förrän den är snustorr, och om den blir det så har du brasfnöske. ...men dyker det upp nya blad...? Citera
Klyka Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Jag tror det. Jag har torterat den på det där viset i flera år nu, och bladen borde ha tagit slut om det inte vore för att det kommer nya. Citera
MikeTime Postad 5 Maj , 2011 Rapport Postad 5 Maj , 2011 Ok, låter den leva ett tag till så får vi se. Facit kommer om några månader... Citera
Recommended Posts